Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Ze houden je sowieso pas staande bij een goede overtreding. Tot de 20km per uur laten ze je vaak gaan, of misschien zelfs nog wel meer als er door anderen nog harder wordt gereden.

6a010536807f4d970b01347fb45cab970c-800wi

NEE MOET NIET... onlangs nog aan een vriend gevraagd (die agent is)

Ja, je hebt gelijk. Maar de kans dat je hem alsnog thuis krijgt is verwaarloosbaar.

Het is namelijk een hele hoop extra werk voor de agent. En aangezien dat ook mensen zijn. Geen zorgen maken!

Hij hoeft je niet aan te houden inderdaad.
Had het laatst met een bekeuring voor inhalen doorgetrokken streep.

Politie in burger die mij niet heeft aangehouden en wel heeft bekeurd.
Bezwaar gemaakt, maar de politie staat toch altijd het sterkst.

forumprijs: 2k
30k op teller.
vmax 260
100pk recent gemeten
nieuwe accu, goede banden
erbij: undertail met ledverlichting, ART slot, kenteken flipper.
Reden verkoop: tuning auto/weinig gebruik van motor
1363087460_6_G1I5.jpeg

Ik heb nu ruim 4 jaar zo'n Vanucci pak. Is ook een soort budget spul (€400,-) ofzo. Maar ik ben er erg over te spreken. Na 4 jaar is hij nog steeds heel netjes. En ik heb het niet goed bijgehouden (invetten enzo..)

Maar volgende pak wordt wel iets van A'stars oid, vooral omdat het mooier is :-)

Hier ook een vanucci pak, was wel 900 euro zonder de korting. Opzich vind ik hem geen slecht pak, ik voel de stiknaden niet zitten, het pak heeft een goede binnenvoering waar ik geen last van heb en de ritsen werken ook allemaal prima. Ook zit het pak mij zeer goed, geen last van trekkende delen of losse delen.
Ik denk dat ik voor dat geld wat ik heb betaald geen beter pak heb kunnen vinden.

Status
Not open for further replies.
Back