Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
:love:

StreetTriple.jpg

zijn lelijk, maar rijden :W paar maanden terug 1 van r'dam naar almere mogen terug rijden...

tja , er is zoveel , maar IMO ligt het maar net aan je postuur/afmetingen wat het lekkerste zit , sommige merken zijn echt meer gericht op smalle mannetjes , terwijl andere merken wat meer all-round zijn ..

ik zou gewoon langs een (grote) zaak gaan en wat merken gaan proberen , omdat je toch zelf moet voelen wat nu wel of niet lekker zit. Niets is vervelender dan slecht zittende/passende kleding.

kwam net ook nog een motor met nummer op een aanhanger tegen ,zeker in Assen geweest :P

iemand die nog goede tips heeft voor motorkleding, ik zoek een leren combi voor rond de 500 euro of goedkoper. (nieuw)

Zoek eens bij Motozoom op Probiker ofzo, zijn regelmatig pakkies in de aanbieding, 250 euro ofzo, en zien er IRL niet eens zo heel slecht uit..

Gister met Arthur wezen scheuren :) mazzel gehad met het weer, heerlijk dagje gehad.

Nice !! was zeker lekker. Alleen de eerste keer dat ik niet mijn PR verbroken heb....
'' de omstandigheden waren er niet naar'' zullen we maar zeggen.

* audi S was rommelig. (Veel grid op de baan)
* vertrouwen was minder in de snelle rechter bochten.

Nieuwe achterband steken en knallen de volgende dagen:
31 Juli, Zandvoort
1 Aug (rijd Jos. Of hoe heet hij hier op het forum)
4 Aug, Zolder (BE) O.v.
21 Aug, Zandvoort O.v.

We spreken !

Status
Not open for further replies.
Back