Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Nice !! was zeker lekker. Alleen de eerste keer dat ik niet mijn PR verbroken heb....
'' de omstandigheden waren er niet naar'' zullen we maar zeggen.

* audi S was rommelig. (Veel grid op de baan)
* vertrouwen was minder in de snelle rechter bochten.

Nieuwe achterband steken en knallen de volgende dagen:
31 Juli, Zandvoort
1 Aug (rijd Jos. Of hoe heet hij hier op het forum)
4 Aug, Zolder (BE) O.v.
21 Aug, Zandvoort O.v.

We spreken !

Arthur en Jaspah, als jullie me niet op de hoogte stellen de volgende keer dat je gaat knallen, dan kom ik je halen... Ik weet waar jullie allebei wonen :P

bedankt voor de tip!
200 euro voor een combi is niet veel.
heb je zelf ervaring met de kwaliteit?

Heb een probiker gehad, prijs kwaliteit is prima. Mijn brier rijd nu met dat pak. Is nu denk 2-3 jaar oud.
Alleen wanneer je een "echt" pak probeerd merk je het pas.
Het soort van leer is erg stug en oncomfortabel. Voorbeeld: stiknaden rondom je knieen zijn voelbaar.

@nick: 31 juli zandvoort 100%. of wens je een persoonlijllke uitnodiging per sms ?
( app of ping is voor minderjarige sletjes)

Heb een probiker gehad, prijs kwaliteit is prima. Mijn brier rijd nu met dat pak. Is nu denk 2-3 jaar oud.
Alleen wanneer je een "echt" pak probeerd merk je het pas.
Het soort van leer is erg stug en oncomfortabel. Voorbeeld: stiknaden rondom je knieen zijn voelbaar.

@nick: 31 juli zandvoort 100%. of wens je een persoonlijllke uitnodiging per sms ?
( app of ping is voor minderjarige sletjes)

Zelf heb ik geen ervaring met zon pak, maar lijkt me niet mis om te beginnen. Alleen denk inderdaad dat als je een Astars pak of Berik oid wel gelijk het verschil merkt natuurlijk.
Ik begon 4 jaar terug ook met een Marushin, (toen nog echt een onbekend merk) en dacht dat het een fijne helm was, totdat ik eenmaal een Arai gepast had, dan merk je toch wel dat het nog wel een stuk beter kan!

Btw ik zit ook te twijfelen om 31 juli op Zandvoort te gaan rijden. Vind t alleen vrij prijzig, vooral als ik van meerdere mensen om me heen die verhalen hoor over de baan daar..

Ik heb ook nog een probiker pak :P Heb het nu 2 jaar, indd prima om mee te beginnen maar schaf binnenkort toch wel een ''echt'' merk aan.

Tot je een keer flink op je bek gaat en lekker gaat schuiven over het asfalt. Dan merk je pas verschil in pakken ;)

Ik heb nu ruim 4 jaar zo'n Vanucci pak. Is ook een soort budget spul (€400,-) ofzo. Maar ik ben er erg over te spreken. Na 4 jaar is hij nog steeds heel netjes. En ik heb het niet goed bijgehouden (invetten enzo..)

Maar volgende pak wordt wel iets van A'stars oid, vooral omdat het mooier is :-)

Ja ik geloof er ook niet in dat een goedkoper pak niet veilig zou zijn.
Ik heb ook puur een Astars pak gekocht omdat ik het de mooiste pakken vond.

Het gaat er meer om hoe hij gestikt is, en inelkaar zit.

Ja dat bedoel ik ook. Dat is o.a. wat dus nog steeds goed is :) Ook de ritsen werken allemaal nog goed..

Weet natuurlijk niet hoe het eruit ziet als ik een schuiver heb gemaakt.
Maar dat weet je met je a'stars pakkie ook niet..

Dat hij er goed uitziet zegt niks over hoe die t doet met een schuiver. Is hij dubbel gestikt, en wat voor draad etc.

Was toen bij kobutex en die liet mij een pak zien na een flinke schuiver en die was enkel gestikt. Was ook nog een vrij bekend merk en een pak wat gewoon goed dubbel gestikt was na een schuiver. Die goedkope was gewoon gescheurd bij de naden, en op sommige plekken door geschuurd.

Wil nu niet zeggen dat alle goedkope pakken troep is. Alleen maar even aangeven dat als een pak er na 3jaar nog mooi uitziet dat niks zegt over hoe die het doet met een schuiver.

Moet je staande gehouden worden bij een laserguncontrole?

dat is iets wat niet vast staat dus, de agent kan zelf beslissen wat hij doet...

zo kan hij iemand die 10/20km te hard rijd, laten gaan om iemand die 50km te hard rijd te pakken.

maar hij kan ook beslissen om iemand die 50+ te hard rijd, te laten gaan... puur omdat dit niet haalbaar is. (lasergun opbergen/opstappen/invoegen)

maar als hij dan je kentekenplaat heeft kunnen lezen, ben je de LUL...

dus hoop dat je niet snel genoeg ging, of juist zo snel dat niks te lezen was :P

feli btw8)

Het enige voordeel dat je kan hebben is dat je dus iemand kan laten ontkennen dat jij daar op dat moment reed. Dan wordt het zijn woord tegen die van jou en een maatje.

Maar is weer wat nieuw pics, gelijk me vriendin afgeleerd om achterop te gaan door een stukkie te rijden :P

[ir]http://i55.tinypic.com/10qfbqo.jpg[/ir]
[ir]http://i51.tinypic.com/2r62n3l.jpg[/ir]
[ir]http://i51.tinypic.com/2cp7zaw.jpg[/ir]

Na me vakantie maar is de uitlaat onder handen nemen :)

Dat was et vage, meteen daarna was een stoplicht waar ik vrij lang voor stond te wachten en toen maakte hij ook geen aanstalte om op te stappen en 500m later kwam ik er weer één tegen die me ook niet achterna kwam

Status
Not open for further replies.
Back