Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Deze week ook goed? Ik zit toch maar thuis nu..... 2 weekies vrij, maar volgende week ga ik pas weg :P

Afgelopen week nieuw helm gekocht :)

n8504.jpg

Nu ook maar eens rustig begonnen aan het leren van de theorie zodat ik nu ook eindelijk eens ga beginnen met lessen binnekort :P

Deze week ook goed? Ik zit toch maar thuis nu..... 2 weekies vrij, maar volgende week ga ik pas weg :P

Ik ben er nu alleen zonder motor, gewoon met de auto. Maar we kunnen er wel een keer weekje heen, rijden is echt tof hier. Het is alleen 1100km rijden maar slapen kost dan natuurlijk weer niks.

Ik ben er nu alleen zonder motor, gewoon met de auto. Maar we kunnen er wel een keer weekje heen, rijden is echt tof hier. Het is alleen 1100km rijden maar slapen kost dan natuurlijk weer niks.

Ja ach, dat stuk hebben we wel vaker gereden met de trailer naar de cote d'azur :) prima rijden daar iid.
Kunnen we beste in september of begin oktober gaan denk ik ofzo.... met 35 graden motorrijder is niet zo chill.
(ja, zonder pak wel en zwembroekkie aan is goed te doen, maarja dan krijg je weer van die zeurende forum-members :P )

Ja ach, dat stuk hebben we wel vaker gereden met de trailer naar de cote d'azur :) prima rijden daar iid.
Kunnen we beste in september of begin oktober gaan denk ik ofzo.... met 35 graden motorrijder is niet zo chill.
(ja, zonder pak wel en zwembroekkie aan is goed te doen, maarja dan krijg je weer van die zeurende forum-members :P )

Ach zo reden wij in nice ook ja :P

Nog 10 nachtjes slapen en dan vertrekken 2 vrienden en ik naar de dolomieten.
En dan maar hopen dat onze oldtimers het overleven :) Al verwacht ik eigenlijk van niet *D

Vanavond voor een pak kijken in Breda :) hoop iets in zwart/wit te vinden van Alpinestars.
Bij die outlet? Daar hangt niet veel Alpinestars. Niet gezegd dat er dan veel troep hangt, in tegendeel, genoeg moois te vinden.

Kijk anders ook ff bij Damen Leathers (ook in Breda), vriend van me heeft daar laatst nieuwe handschoenen voor een schijntje (130 eu) gekocht, gezien de techniek die erop/in zit!

Tommiee :W Heb de helm bij motoport in Goes gekocht, stond eerst bij de Xlite modellen te kijken maar dat ging al snel richting de €600,-... wat ik even iet té vond :P
Deze koste €299,95,- en de ''normale'' rond de 270.

Naar horen/zeggen zouden de prijzen in Breda wat lager liggen bij die toko, dus maar eens kijken of ze een pak hebben voor moi :)

Ben al wel flink aan het leren voor de theorie dus ook daar maar eens een datum voor prikken.

Edit: @ Jelle, hmm heb de website van damen ff bekeken maar daar zitten ook mooie pakken tussen! Denk dat ik daar ook even ga kijken als het bij die Outlet niks is.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back