Motor & motorrijden #28

Status
Not open for further replies.
Afgelopen zaterdag was ik om half 7 's ochtends vertrokken.. Wat een herrie lijkt zo'n twin dan ineens te maken :X Zeker als ie nog zo hoog stationair loopt met de shoke erop :p
 
gefeli pimp!

ik rijdt ook vaak 's avonds rond.. met maatje beetje idioot doen door assen heen.. jammer dat je de politie ook wat minder snel herkent.
 
Feli Pim!

Ja avond ritjes zijn de shit :)
s' Zomers rond een uur of 9.. heerlijk.. Jammer alleen dat je dan echt helemaal onder de muggen zit :X

Vriend van me gaat ook vaak op zondagochtend, alleen tot nu toe heb ik dat elke keer gemist omdat ik nog op mijn nest lag :p

Er lag gisteravond ineens een plasje KVS onder mijn blade :X
Dus van de week maar even de kuipen eraf schroeven. Het was me eerder al opgevallen dat er opgedroogde druppels op een slang zaten. Ik denk dat die niet helemaal goed zit ofzo.. Hij lekte tot nu toe niet echt veel aangezien mijn KVS peil altijd goed staat. Wordt ook nooit te warm..

Bij mijn motorblok zelf zag ik geen KVS, dus ik denk dat het gewoon een slang/slangklem is die niet helemaal goed zit..
 
Bij mijn oom was laatst ook de boel even goed schoongemaakt, had die gast ook het rad er af gehad, was gewoon vergeten één van die klemmen vast te zetten :X
 
In je 1tje rijden is wel leuk.... voor een kwartiertje ofzo. Daarna verveel je je toch ?
Hier in de buurt heb ik gelukkig veel vrienden wonen die motor rijden, super vet altijd.

En pim, gefeliciteerd.
 
Ik heb hier ook aardig wat mensen waar ik mee kan rijden..

Gisteren heeft een vriend van me ook zijn rbw gehaald :)
Vind het wel gezellig als je met iemand bent.. beetje ouwehoeren als je eens ergens stopt :p
 
In je 1tje rijden is wel leuk.... voor een kwartiertje ofzo. Daarna verveel je je toch ?
Hier in de buurt heb ik gelukkig veel vrienden wonen die motor rijden, super vet altijd.

En pim, gefeliciteerd.

Ik niet.. Vind alleen rijden wel leuk, hoef je iig met niemand rekening te houden met inhalen, laat remmen en dat soort dingen.. Ritjes in mijn eentje gingen vaak wel wat harder
 
Dat is het relaxte van alleen rijden inderdaad.. gewoon gaan en je hoeft met niemand rekening te houden :)

9||69||69||6 En zo is het !!

Heb ook veel vrienden met motoren, en tuurlijk is het leuk om met ze alle te rijden en hier en daar ff stoppen om te chillen.
Maar alleen rijden is altijd een sensatie :love: Rekening houden ??? met wie hahah.
 
met groepje zuigt, vind ik dan... ben meer bezig om bij te blijven/ niet ver uit te lopen, dan echt op 't verkeer/weg te letten. daardoor al een paar keer op 't randje geweest.

alleen of met z'n 2 is veel lekkerder...

crossen is dan weer andersom, liefst met zoveel mogelijk mensen :W
 
thanks jongens :p


Ik rij meestal met ze 2en, vriend van me op zn xtx660 we weten allebei van elkaar wie wanneer wat flikt, ik weet bijv precies wanneer hij een wheely trekt, en hij van mij ook.
Dus we hebben eigenlijk nooit situaties dat t bijna mis gaat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top