Motor & motorrijden #28

Status
Not open for further replies.
Stimmt.
Koop elke maand het blad "motorrijder" en daar stond het in een artikel vs. een R1.
Pas in de versnelling gaat de klep los inderdaad :W
 
Dat is wel tof :D

Mijn bike ging echt minder hard met de db-killer erin van t weekend :X
Je merkte het echt goed.. Vooral met toppen :+

Maarja niet zo raar.. als hij ineens moet "ademen" door 15 kleine gaatjes ipv een gat van 5cm diameter :p
 
Ja ik ook :p
Maar moest gewoon om die reacties lachen :+

Verder is het ook niet zo dat het vragen om moeilijkheden is toch? Het is niet zo dat ze onberijdbaar zijn in hoge toeren @ een 4cil 1000cc.. Heb ik in ieder geval nooit problemen mee gehad.. Natuurlijk moet je dan wat voorzichtiger op het gas gaan.

Ohja ik heb natuurlijk ook geen 1000.. mis daar 46cc's voor :+

volgens mij is doseren op iedere motor net zo makkelijk, dus ik zie t probleem niet.
nee je moet niet met 200 op een bocht afknallen en dan 50 meter van tevoren pas gaan remmen, maar dat leer je vrij snel:+ toch heineken:p?
 
volgens mij is doseren op iedere motor net zo makkelijk, dus ik zie t probleem niet.
nee je moet niet met 200 op een bocht afknallen en dan 50 meter van tevoren pas gaan remmen, maar dat leer je vrij snel:+ toch heineken:p?

Lul :p

Maar dat leer je gauw genoeg af ja :rolleyes:

Ben benieuwd wat de schade is trouwens, loopt wel aardig gauw op.. Zit o.a. een deukje in de achterbrug, dát onderdeel alleen al kost 2k nieuw :eek: En dan heb ik het nog niet eens gehad over de monteur die daar een halve dag mee bezig is :X
 
Gister voor het eerst in groep 4 gereden op zandvoort.... stukken beter man! Dan zit je niet achter mensen die niet doorrijden. Gelijk een paar sec van m'n snelste tijd af gereden :p
2.09 is nu m'n P.R.

Ok, het is nog geen 2min... maar ik kom d'r wel :# dit is de 2e keer dat ik met dat ding rijd. Het gaat de goeie kant op.

Jammer dat je vanaf het paddock niet echt goeie foto's kan maken, maar toch maar een paar geschoten.

Hier pics:

2ly0i36.jpg


2pshi6g.jpg


241td7s.jpg


10n7zhs.jpg


10s6mnb.jpg


20kwrj5.jpg


Ik heb meer grondspeling nodig, want ik rijd steeds vaker de stepjes en de kuip aan de grond. Rechter stepje is inmiddels weinig meer van over.

16hqhvs.jpg


Vette sticker eh :p

309h9xi.jpg


Leukopdefoto had wel nog een paar mooie geschoten.... maaarja, fucking 10 euro om ze digitaal te krijgen (per stuk) beetje jammer.

files%5C20090914%5C14-09-2009%5CGroep%204%5Clarge%5Cleukopdefoto_636422.JPG
 
ik heb zelf gisteren op assen ook nog 2 sessies gereden met me honda

was wel heel erg wennen ivm ineens weer een 4 cil en de voorrem van de honda loopt inneens aan en ik had de voering daardoor in 1 remklauw gewoon losliggen :p

en een prop in de achterband + me voorband was eigenlijk echt op..

me collega's gingen rijden en zijn beide onderuit gegaan en konden niet meer verder dus ik heb de RR meegenomen maar die was nog niet eens klaar.

toch 2:22 gereden terwijl het begon te regenen en ze zwaaiden met de vlag
maar ben nu al druk opzoek naar een circuitfiets !!
 
Ziet er vet uit Jasper!

Sorry dat ik niet meer had gereageerd.. was ff vergeten. Maar ik zat ook de hele dag op school..
 
Zo dan, net te horen gekregen wat ik méér zou moeten gaan betalen mocht ik die schade claimen x| Van trede 5, 35% korting, naar trede 1 25% erbovenop :eek:

Ziet er dus naar uit dat ik het meeste zelf ga fixen en de verzekering er niet tussen laat komen..
 
Zo dan, net te horen gekregen wat ik méér zou moeten gaan betalen mocht ik die schade claimen x| Van trede 5, 35% korting, naar trede 1 25% erbovenop :eek:

Ziet er dus naar uit dat ik het meeste zelf ga fixen en de verzekering er niet tussen laat komen..

Je had toch die no-claim bescherming?
 
Bij zo'n dure fiets moet je gewoon spaarcentjes klaar hebben liggen, mijne is WA+ verzekerd. Alleen m'n zijkuipje kost al 900.

Heb je al een schadetaxatie wat het ongeveer gaat kosten?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top