Motor & motorrijden #28

Status
Not open for further replies.
Miss komt het wel door de foto, omdat ik wat gebogen zit. Hier zit ik normaal recht op.

[ir]http://img14.imageshack.us/img14/301/dsc00033hz.jpg[/ir]
 
wel lekker dat blubberen:)

Soes gaat minder goed, mn accu is precies een jaar meegegaan..
Hij is weer dood was net ff naar de brezan, vond m daar wat traag starten, toen ik thuis kwam probeerde ik m nog een keer te starten en toen ging ie niet eens rond :?

Het probleem is denk dat mn accu op zn kant ligt, als ik een wheely maak hangt ie zelfs op zn kop.

+ ik kreeg er een gratis spijker bij op weg naar huis :( Moet dus ff een prop in mn achterband.
 
wel lekker dat blubberen:)

Soes gaat minder goed, mn accu is precies een jaar meegegaan..
Hij is weer dood was net ff naar de brezan, vond m daar wat traag starten, toen ik thuis kwam probeerde ik m nog een keer te starten en toen ging ie niet eens rond :?

Het probleem is denk dat mn accu op zn kant ligt, als ik een wheely maak hangt ie zelfs op zn kop.

+ ik kreeg er een gratis spijker bij op weg naar huis :( Moet dus ff een prop in mn achterband.

Agusta F4 heeft dat standaard (zag ik gister toevallig bij Goedhart)
 
Vanmiddag stalen leidingen aan de voorkant gebeunt, nu is alles staal :)

2ro47c7.jpg
 
Als je een gel accu heb dan kan ie op z'n kant gemonteerd worden, heb je 1 met zuur en cellen dan staan ze droog en gaat ie stuk, m'n wr450 ligt ie ook plat van wege kleine ruimte maar dat is origineel en gaat goed:) Pak gewoon een willekeurige met goede aantal ampere's:)
 
Ja ik ook :P
Maar moest gewoon om die reacties lachen :+

Verder is het ook niet zo dat het vragen om moeilijkheden is toch? Het is niet zo dat ze onberijdbaar zijn in hoge toeren @ een 4cil 1000cc.. Heb ik in ieder geval nooit problemen mee gehad.. Natuurlijk moet je dan wat voorzichtiger op het gas gaan.

Ohja ik heb natuurlijk ook geen 1000.. mis daar 46cc's voor :+
 
Ach ja, met een lichtere fiets had ik het ook niet gehaald hoor.. Me gewoon totaal vergist in de plek waar ik in ging halen, met 100pk of 75 of misschien nog minder was het ook niet goed gekomen. Met 25kW was ik niet voorbij die auto gekomen en misschien wel op een tegenligger geklapt :+

Kwamen trouwens zaterdagavond bij de camping/verblijfplaats waar we gingen overnachten nog twee RSV4's langs, gvd wat een vette motor is dat zeg 8) Leuk is ook hoe die dingen waarschijnlijk door de geluidseisen zijn gekomen.. Ding is superstil zolang ie in z'n vrij staat te draaien. Ook met gas geven niets aan de hand.

Als je hem in de versnelling zet echter, gaat er ergens een klep open... })
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top