Motor & motorrijden #28

Status
Not open for further replies.
Oh mooi kut Heineken..

Ik ben vandaag ook weer terug gekomen vanuit Sauerland :)
Was echt tof! Goed weer gehad ook.. behalve vanmorgen toen we weg gingen was het nogal koud en nat.. Maar goed daar kunnen we ook wel tegen..

Niks raars gebeurd verder :)

Heerlijk om eens lekker te knallen op de autobahn :W
Jammer alleen dat je vervolgens weer lang moet wachten op de rest.. (er waren 2 chopperts bij die niet harder dan 160 gingen :P )
 
Daarbij denk ik dat dat niet met het aantal CC's te maken heeft, maar ook heel veel met wat voor blok. 4inlijn lopen zo soepel. Twins willen nog wel eens raar bokken, waardoor ik ook al wat kiele-kiele momentjes heb gehad..
idd,, maar toch liever een twin nog :)
heb je btw je buell nog steeds?
 
Oh mooi kut Heineken..

Ik ben vandaag ook weer terug gekomen vanuit Sauerland :)
Was echt tof! Goed weer gehad ook.. behalve vanmorgen toen we weg gingen was het nogal koud en nat.. Maar goed daar kunnen we ook wel tegen..

Niks raars gebeurd verder :)

Heerlijk om eens lekker te knallen op de autobahn :W
Jammer alleen dat je vervolgens weer lang moet wachten op de rest.. (er waren 2 chopperts bij die niet harder dan 160 gingen :P )

Zondagochtend inderdaad nat ja.. van die smerige miezer. Gelukkig werd het al snel droog en toen gaan rijden.

Bij ons was er trouwens nog iets raars gebeurd buiten mijn glijpartij, andere groep is een automobilist tegen gekomen die onwel werd en frontaal op de auto klapte waar zij achter reden :eek: Twee konden er ternauwernood nog nét de ravage ontwijken, de rest kon nog net een noodstop doen :o

Daarna nog narigheid als die man uit de auto moeten trekken (terug gerold, ondersteboven geeindigd en het begon te roken enzo..) en proberen er terug leven in de brengen, gelukkig voor hun stond er een arts vlak achter hun. Man was waarschijnlijk al niet meer te redden geweest voor de klap, dus dat had niet veel nut meer..

Maar die groep heeft wel heel veel geluk gehad dat ze achter die SUV zaten, anders had die auto dus de hele groep van 5-6 motoren overreden :X
 
smx-2%20air%20carbon%20black.jpg


nieuwe handschoenen kado gekregen :W

en mag schoenen uitzoeken, maar weet niet wat ik wil.
ik hou niet zo van die hoge rijlaarzen, bestaat er eigenlijk ook lage motorrijschoenen? (model sneakers)
 
Die minder hoge schoenen hebben ze wel inderdaad, maar die komen dan nog steeds over de enkels hoor. Ik weet niet wat je verstaat onder sneakerachtig, maar die zijn meestal toch een stuk lager..
 
Zoiets voor in de zomer
2009_Alpinestars_Shibuya_Air_Shoes.jpg


Features:

* Constructed from a combination of highly breathable mesh and canvas the boot has been optimized to provide the ultimate in ventilation, comfort, style and fit
* Whilst protection is present, it is very unobtrusive, providing the rider with a dual function boot giving superior levels of comfort whether riding the bike or walking around town
* Comes equipped with dual density ankle protection combined with internal toe and heel protectors providing unparalleled safety, essential for urban riding
* Designed by the team responsible for the Nero range of footwear, this shoe manages to merge two disciplines, offering an urban look for the rider who is looking for a comfortable, protective shoe that won't look out of place on the street
* Whilst maintaining Alpinestars exemplary safety standards the designers worked hard on designing a streamlined, contemporary look, with clean lines and an urban look making the perfect dual purpose shoe
* The boot is secured through a triple strap Velcro® closure system, which provides freedom of adjustment whilst maintaining a comfortable fit
* The EVA sole is designed specifically to provide superior shock absorption and impact protection whilst giving advanced levels of grip
 
Warme poten is echt 't minste waar ik last van heb in de zomer. En ze zullen alsnog altijd over je enkels heengaan. Anders kan je net zo goed je gewone Puma'tjes aantrekken: die zullen ze voeten evenveel beschermen.
 
Ik weet wel dat ik op mijn gixer altijd blij ben met mijn laarzen, heb ondertussen al 2 paar teensliders versleten omdat ik de boel dan 'per ongeluk' aan de grond rij, ben altijd te lui om mijn voet te verplaatsen (zit ook minder fijn)..
 
idd, ik zie zelf die hoge laarzen niet zitten, omdat ik geen pak/broek heb (ook niet van plan er 1 te halen) dan staan die laarzen dus niet.

rij nu altijd gewoon op gympen, maar die zijn eigenlijk net te slap... wil dus iets wat steviger is.

had laats van ktm ofzo wel gympen gevonden, voor de werkplaats/motor rijden.. dat waren dus net normale sneakers maar dan verstevigd... ken ze echter niet terug vinden.
 
Hier wat foto's van mijn cbr met pvm velgen. En de husqvarna.

[ir]http://img6.imageshack.us/img6/283/1003089.jpg[/ir]

[ir]http://img6.imageshack.us/img6/7805/1003085w.jpg[/ir]


Niet gepoetst ofzo, even snel genomen. En mijn voorband is leeg, moet ik nog even mee terug. Lekt bij het ventiel denk ik.


Ook nog 1 van de cr125. Wacht nog op de zuiger.

[ir]http://img4.imageshack.us/img4/8571/1003098k.jpg[/ir]
 
Even goed schoonmaken, vettigheid enzo wou ik er af hebben.


Voor het schoonmaken zag ie er zo uit :D


[ir]http://img15.imageshack.us/img15/9393/dsc00043wz.jpg[/ir]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top