Motor & motorrijden #28

Status
Not open for further replies.
Het klinkt mooi kloten voor je. Gelukkig heb je er zelf niets aan over gehouden zoals ik maar een kapotte motor doet ook pijn. Ik moet ook een nieuw tellerframe dus mocht je er een tegen komen let me know!

Als ik er eentje tegen kom zal ik het zeker laten weten. Al eens op de ARA gekeken trouwens? Er is onder andere iemand die een stel Brembo velgen te koop heeft staan, je hebt geen R toch? Misschien verkoopt ie de voorvelg los, hij vraagt 350 voor de set..
 
Misschien hebben ze een lijstje ofzo van welke recht schijnen en welke niet.

Welnee dan hadden ze die van sjaak dus ook moeten controleren, de ene doet het wel de ander niet. Voor die 25 euro kan je een gokje wagen natuurlijk.. Hoewel het wel gewoon beter is dat je andere mensen niet in hun bek schijnt, ik was 100 euro voor 2ehands unit kwijt.
 
Als ik er eentje tegen kom zal ik het zeker laten weten. Al eens op de ARA gekeken trouwens? Er is onder andere iemand die een stel Brembo velgen te koop heeft staan, je hebt geen R toch? Misschien verkoopt ie de voorvelg los, hij vraagt 350 voor de set..

350 voor een set R velgen is uberhaupt goedkoop toch?
 
Crossertje zit weer inelkaar. Hier een foto er van:

[ir]http://img42.imageshack.us/img42/2429/1003100w.jpg[/ir]


Als de husqvarna weg is, verkoop ik deze ook denk ik, en koop ik een 250 met kenteken uit 2002 ofzo. Kan je ook nog eens het dorp onveilig maken.
 
Vanmorge mijn Rijbewijs op mogen halen.

Net stuk wezen rijden, volgens mij nog iemand tegen gekomen van het forum.
Zou niet weten wie, maar best oude volvo.
 
Als ik er eentje tegen kom zal ik het zeker laten weten. Al eens op de ARA gekeken trouwens? Er is onder andere iemand die een stel Brembo velgen te koop heeft staan, je hebt geen R toch? Misschien verkoopt ie de voorvelg los, hij vraagt 350 voor de set..

Heb gister ARA even doorgespit, staat nog wel wat op hier en daar en heb even een mailtje de deur uit gedaan. Blauwe OZ wielen zouden wel mooi staan onder een grijze mille btw :W
 
Maatje van me heeft dat ding ven Neogenix gekocht :P
Wel leuk ding om te zien :)

Alleen wie zet zijn kappen nou vast dmv een stukje hout 8P :+
Hij neemt m nog een beetje onder handen, heeft de achterkappen nu vast gezet met een mooi beugeltje etc. En er komen nog kapjes naast de tank :)

Binnenkort me er maar eens een keertje op misdragen :W
 
Maatje van me heeft dat ding ven Neogenix gekocht :P
Wel leuk ding om te zien :)

Alleen wie zet zijn kappen nou vast dmv een stukje hout 8P :+
Hij neemt m nog een beetje onder handen, heeft de achterkappen nu vast gezet met een mooi beugeltje etc. En er komen nog kapjes naast de tank :)

Binnenkort me er maar eens een keertje op misdragen :W

Haha ik was helemaal vergeten dat daar nog hout zat :X Die hele achterkant hing beetje houtje toutje aan elkaar wou het ooit nog eens netjes maken maarja toen kwam er een leuke husq voorbij :p

Die duc ook die opblaast op de finishlijn wat een timing :D

Btw al wat leuk speelgoed voor de husq onderweg:

husq_CHQV_2225_big.jpg


en nog een rood geanodiseerd olievuldopje :+ Allebei gratis van een sponsor :W
 
Last edited:

Zojuist eigenaar geworden van deze machine :) Goed voor zo'n -+ 65pk, want zit een andere uitlaat onder, filter en een dynokit.

Dinsdag ga ik hem ophalen en helemaal klaar maken voor de keuring. Dus ik hoop er snel op te kunnen rijden, want het is echt kicke :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top