Motor en Motorrijden Topic!

Status
Not open for further replies.
reinoud said:
motor3.jpg


motor4.jpg


Mijn Trots :D de Yamaha YZF600 R wel met 25 kw kitje aangezien ik 18 ben :)

Heb ook nog een Honda nx250 rechts in de hoek staan... :) pekelfiets voor de winter....:W

zo'n donderkat was ook nog een optie voor mij maar diegene die ik wel zag zitten had de eigenaar in moes gereden 2 dage voor ik kwam kijken :| , naja

waarom begrenzer ? geen haan die erover kraait dat jij stiekum op vol vermogen rijd hoor :p (tenzij je een ongeval met doden / zwaar gewonden maakt x| )
 
JaapD said:
*heeft al een jaar zijn rijbewijs en gaat zeer snel een motor kopen
crossy.gif
*


Zelfde hier, ik zie het alleen niet zitten met een 25kw brommer te gaan rijden (leuke 25kw enduro bestaat simpel weg niet)

Wheelyking said:
hier mijn ktm exc 250 4t..

ktm.jpg

Die stickerset +ralf+, alleen jammer dat het een 250 4t is O-)
 
Rudy_W said:
Zelfde hier, ik zie het alleen niet zitten met een 25kw brommer te gaan rijden (leuke 25kw enduro bestaat simpel weg niet)

Praktisch alle KTM/Husky/etc gedrochten staan 15KW op kenteken ofzo, dat weet jij toch ook wel ? :p

Jasper said:
afbeelding
afbeelding

en nu is mijn achterband versleten :rolleyes: wordt weer een 2e hands slick met wat crea profiel erin :#

Daar moet moodddeeer op :W
 
Mijn RSje, die al tijdje uit elkaar ligt voor nieuwe ketting, zuiger en koppelingsplaten. En daarna de verkoop in gaat

Als het race seizoen begonnen is ga ik beginnen om mijn GSX750 om te bouwen tot street fighter -:-
 
Last edited:
4x2 said:
Praktisch alle KTM/Husky/etc gedrochten staan 15KW op kenteken ofzo, dat weet jij toch ook wel ? :p



Daar moet moodddeeer op :W


Weet ik ook, alleen als je een ongeluk oid maak ben je nogal de sjaak <]. Zou zowizo voor een 2-takt gaan en die staan bijna allemaal voor een 9-15kw op het kenteken :D

RonnyBravo said:
ghehe.. weet niet precies welk jaar maar zal wel zoiets zijn.. is iig de nieuwste niet meer :D.. en idd een 500 2t... loopt wel lekkerr:D


Naja lekker :p , ze gaan vooral heel erg hard :#
 
Jasper said:
je zou hem nu moeten zien, na 3x gepleurd te zijn in het bos en zonder te poetsen....

Waar denk je dat ik op doelde :p
Meesterlijk die rit vanaf de spinder toen.
Met 9 van die apparaten (en Hannes op zn TSX) en er zijn er maar 2 ofzo niet op hun bek gegaan :D.
 
Mag ik vragen hoe jullie aan je motor komen? ik kan men kop nauwelijk boven water houden ,
auto en kamertje kosten gewoon gruwelijk veel...
 
RickH said:
Mag ik vragen hoe jullie aan je motor komen? ik kan men kop nauwelijk boven water houden ,
auto en kamertje kosten gewoon gruwelijk veel...

In mijn geval:
Vaste lasten 200 euro per jaar (58 euro wegenbelasting, 140 WA verzekering zonder schadevrije jaren).
Naja, onderhoud kost wel iets, maar als je niet echt veel rijd valt dat ook wel mee.
Setje banden zit je (als je ze nieuw koopt) op ~200-250 euro voor een setje gemiddeld genomen. Hoe lang ze meegaan hangt heel erg af van de motor en het type band (plakbanden rijd je achter bv in 5-6000km op terwijl je met een iets hardere band toch een 15000km moet kunnen doen)
Ketting+tandwielen (20000km of meer is wel haalbaar): 100-150 euro.
Onderhoud is redelijk goedkoop als je het zelf doet (wat vaak ook wel kan).
Olie verversen kost je een 10 euro de liter (1-3 liter nodig gemiddeld) en een filtertje kost nog geen tientje.
Hangt af vd motor hoe vaak het moet, maar bij zo'n 4-cilinder moet dat zo om de 10000km meen ik.

Naja, iig, als je zo'n 10000km per jaar dr mee rondsjeest is het prima te betalen, de vaste lasten zijn nl te verwaarlozen.
 
RickH said:
En woon je op jezelf? werk je full time?

Woon thuis... ben 18 zit in de 6e dus woon er nog een half jaartje als het goed is en ik werk alleen in het weekend :) maar paps sponsert ook wat :) hij is namelijk ook gek van rijden :) en gek op mij :W lollll
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top