Motor en Motorrijden Topic!

Status
Not open for further replies.
Aerox Evolution said:
hoezo? blok wat een grote vibrator is? heeft dus echt niets met de banden te maken, heb ik nu ok gewoon met crossen.

als je een viertakt hebt valt het wel mee, maar die loopt alleen wat "ruwer" omdat het 9 van de 10 keer een 1-cilinder is (Honda CRF, Yamaha WR/ZY, Husq alle, en ga zo maar door)

neenee ik heb het mss verkeerd uitgelegd ;)

ik bedoel dat als er onder een SM brede velgen & banden liggen, en GOEDE banden, dat het dan zelf best leuk rijd, maar dat he gewoon niet veel comfort hebt vanwege het smalle zadel, ongemakelijke zitpositie en het blok dat super hard trilt omdat ie maar 1 cilinder (en diegene met een balansas draaien ook niet bepaald zacht) heeft :)
 
RonnyBravo said:
mijn brommerts...



(ook half van mn pa.. telt dat ook? :))


ktm 500 uit 1986 oid? :7

Aerox Evolution said:
hoezo? blok wat een grote vibrator is? heeft dus echt niets met de banden te maken, heb ik nu ok gewoon met crossen.

als je een viertakt hebt valt het wel mee, maar die loopt alleen wat "ruwer" omdat het 9 van de 10 keer een 1-cilinder is (Honda CRF, Yamaha WR/ZY, Husq alle, en ga zo maar door)


crftjes etc trillen al helemaal niet zo gek meer. Dat doen die wat oudere ktm lc4's, xr600's etc voornamelijk.
Maargoed aangezien jij 2t rijd heb je van trillen zowizo vrij weinig last (iig 250 2t , 500 trilt meestal als de ziekte)
 
Aerox Evolution said:
cc's doet er niet toe, zolang je maar onder de 25kw (34pk) blijft.
of je moet na je 21e je rijbewijs halen :)

rijbewijs heb ik pas een paar maanden, moet nog 1,5 jaar 25 kw :(


das idd wel lelijke regel eej

eej maar uhh, jij hebt je rijbewijs al, maar heb je ook een motor.... nog niks gezien hier, alleen maar velgjes...
 
Last edited:
Speedyrules said:
een SM met baanvlgjes / bandjes is super om mee te rijden alleen is het voor dagelijks vervoer bijna niet te doen, geen comfort en een blok dat net een grote vibrator is , hoewel dat een SM met een 2 - 3 cil blokje uit ene of andere andere motor mss interesant is, dat idee had ik moest de gsxr er niet had geweest :)

17000km in 6 maanden tijd ofzo :p
Nou heb ik ook een lekker tamme 1-cilinder met 25pk, maar evengoed, ding trilt praktisch niet.
Het is prima te doen, alleen snelweg moet je er genoegen mee nemen dat het niet extreem hard gaan (600jes enzo komen nog behoorlijk vooruit, maar boven de 120 begint het al wat nerveus te worden).

En sm's zijn niet bedoeld om mooi te zijn, maar om hard mee raggen (net zoals cross/endurobakken btw: P)
 
ronox said:
das idd wel lelijke regel eej

eej maar uhh, jij hebt je rijbewijs al, maar heb je ook een motor.... nog niks gezien hier, alleen maar velgjes...

Hij heeft ook een motor.
Heb er donderdag nog op gezeten:)

Ik zeg hem wel dat hij een foto moet posten...
 
Volgens mij de personen die geen sm bereden hebben het hardst dat het nix is.. Geloof me, rijden op een motard is echt HEEL tov. Motor rijden is leuk maar motard rijden is echt 3x puurder.. als je het niet doet zal je nooit echt weten hoe het is, totaal anders.

En de gene die de GSXR 7/11 lelijk vind verdient een ban! :p
Het is net zoiets als een standaard scooter.. geen fuck aan.. pas als je ziet wat je ervan kan maken word het interessant.

[Ontopic]

zonder_schrapen.jpg


Ik ... wil... zooomert..
 
[Ontopic]



Ik ... wil... zooomert..[/QUOTE]

gast wrom rijd je tegen verkeer in :D ? of klopten die borden niet ?
 
Extreem sr race said:
[Ontopic]



Ik ... wil... zooomert..

gast wrom rijd je tegen verkeer in :D ? of klopten die borden niet ?[/QUOTE]

Ghostrider imitatie 8P

Das gewoon een 80 km weggetje hoor :) dus 2 richtingen. Het klaverblad is me wat te druk (ook juten) om foto's te maken dus ff achteraf wat opgezocht :)
 
motor3.jpg


motor4.jpg


Mijn Trots :D de Yamaha YZF600 R wel met 25 kw kitje aangezien ik 18 ben :)

Heb ook nog een Honda nx250 rechts in de hoek staan... :) pekelfiets voor de winter....:W
 
Last edited:
reinoud said:
Heb ook nog een Honda nx250 rechts in de hoek staan... :) pekelfiets voor de winter....:W

En voor in de zomer door het bos te raggen, de boodschappen op te doen, woon-werk verkeer, door de stad denderen enz enz :p

Xander said:

VFR tot 97 (de 750 iig) is imho veel mooier.
Met y-vormige luchtsleuven in de kuip, prachtig ding vind ik dat, wil ik echt nog hebben.
En wil er sowieso nog eoa 1-cilinder SM bak naast hebben.
 
Aerox Evolution said:
van jou had ik ook wel beter verwacht ronnie, foto staat in toppost...

Sorry jong, was er niet helemaal bij waarschijnlijk, had gister een beetje te weinig geslapen en was gaar/brak:p

Vond het al raar dat jij dit topic maakte zonder een foto te posten...
Volgende keer kijk ik langer dan dat mijn neus lang is;)

:*

nu ontopic waar, anders wordt dit verknald door loos geblaat...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top