Motor en Motorrijden Topic!

Status
Not open for further replies.
updeet

de motor SR is als alles goed gaat verkocht

moto.jpg


dit als daily drive gekoopt :W , voor die prijs kon ik hem niet laten staan

'90 GSXR 750 (stiekum 1100 blokje onder geschroeft) , yoshmura dempertje

to do ;

-verse bandjes
-blokie inspecteren + onderhoudje geven
-margi outdated kappen slopen :|
-streetfighter stuurtje / kroonplaat , nice + comfy :W
-kapje fabriceren voor voorop (mss rox ..)
-8erframe amputeren en eentje fabriceren dat wat meer omhoog gekrikt is , staat mooier + ik ben een grote jongen die niet al zijn lengrte kwijt kan nu :(
-voetsteuntjes / pedaaltjes wat naar beneden brengen (zelfde reden)
-slank & racy kontje fixen , mss RS ... ;)
-fatsoenlijke 8erveer fixen
 
Speedyrules said:
updeet

de motor SR is als alles goed gaat verkocht

moto.jpg


dit als daily drive gekoopt :W , voor die prijs kon ik hem niet laten staan

'90 GSXR 750 (stiekum 1100 blokje onder geschroeft) , yoshmura dempertje

to do ;

-verse bandjes
-blokie inspecteren + onderhoudje geven
-margi outdated kappen slopen :|
-streetfighter stuurtje / kroonplaat , nice + comfy :W
-kapje fabriceren voor voorop (mss rox ..)
-8erframe amputeren en eentje fabriceren dat wat meer omhoog gekrikt is , staat mooier + ik ben een grote jongen die niet al zijn lengrte kwijt kan nu :(
-voetsteuntjes / pedaaltjes wat naar beneden brengen (zelfde reden)
-slank & racy kontje fixen , mss RS ... ;)
-fatsoenlijke 8erveer fixen

mag ik dan vragen wat de prijs was?, nofi maar ik vind ding echt spuuglelijk..drom vraag ik me af, wrom nou die?
mvg, Tom
 
de vader van Speeddrake van het forum, heeft een streetfighter daarvan gemaakt dacht ik.

Zou je hem anders ff moeten pmen, weet iig dat er een site van is
 
Aerox Wijchen said:
mag ik dan vragen wat de prijs was?, nofi maar ik vind ding echt spuuglelijk..drom vraag ik me af, wrom nou die?
mvg, Tom

hij is ook te lelijk voor woorden, maar daarom hebbe we de streetfighter ombouw uitgevonden :D

heb er 1400 voor betaald, rijd nog perfect, alleen de banden zijn gaar en de piep zou opnieuw in de verf moeten , naja als je de prijzen op ebay & 2ehands enzo sjeckt voor dat model gsxr 1100 ... goeie deal lijkt mij :) ,gaat hard zat, 120pk std en haalt proefondervindelijk (ik niet hoor, overbuurman heeft er ook 1 ;)) zo'n 275 km/h , hem kennende zal het een 250km/h wezen wat nog hard zat is ...
 
Ik hoop hier binnen een paar maanden ook een foto van een motor nee rte zetten:p die dan hopelijk van mij is:p
 
update van het husky front :W

heb super-motard velgen aangeschaft, zwarte excel wielen + goude talon naven...
aanschouw 9||6
000000196co.jpg


remschijf is ook al besteld (moto-master supermotard-racing)
foto volgt
en de banden worden pirelli supercorsa's (SC1) :W

zal zorgen dat het zo snel mogelijk in elkaar zit :)
 
nee supermotard vind ik echt fuckn lelijk..gewoon een mislukte crosser.. iedereen vind die dingen tof maar ik kan ze niet uitstaan, echt TE lelijk.. :r


(maar dat is mijn mening:))
 
RonnyBravo said:
nee supermotard vind ik echt fuckn lelijk..gewoon een mislukte crosser.. iedereen vind die dingen tof maar ik kan ze niet uitstaan, echt TE lelijk.. :r


(maar dat is mijn mening:))

eerder een verbeterde crosser. sm rulles!
 
een SM met baanvlgjes / bandjes is super om mee te rijden alleen is het voor dagelijks vervoer bijna niet te doen, geen comfort en een blok dat net een grote vibrator is , hoewel dat een SM met een 2 - 3 cil blokje uit ene of andere andere motor mss interesant is, dat idee had ik moest de gsxr er niet had geweest :)
 
maar we zien hier mooie motors met aardig wat cc, maar hoeveel mag je eigelijk op je 18e??
hoelang hebbe jullie je rijbewijs al ??
 
ronox said:
maar we zien hier mooie motors met aardig wat cc, maar hoeveel mag je eigelijk op je 18e??
hoelang hebbe jullie je rijbewijs al ??

cc's doet er niet toe, zolang je maar onder de 25kw (34pk) blijft.
of je moet na je 21e je rijbewijs halen :)

rijbewijs heb ik pas een paar maanden, moet nog 1,5 jaar 25 kw :(
 
Speedyrules said:
een SM met baanvlgjes / bandjes is super om mee te rijden alleen is het voor dagelijks vervoer bijna niet te doen, geen comfort en een blok dat net een grote vibrator is , hoewel dat een SM met een 2 - 3 cil blokje uit ene of andere andere motor mss interesant is, dat idee had ik moest de gsxr er niet had geweest :)

hoezo? blok wat een grote vibrator is? heeft dus echt niets met de banden te maken, heb ik nu ok gewoon met crossen.

als je een viertakt hebt valt het wel mee, maar die loopt alleen wat "ruwer" omdat het 9 van de 10 keer een 1-cilinder is (Honda CRF, Yamaha WR/ZY, Husq alle, en ga zo maar door)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top