Motor en Motorrijden Topic!

Status
Not open for further replies.
NazeX said:
018nq.jpg


022kh.jpg


Nu ongeveer 152 pk aan het achterwiel, komt wel nog andere uitlaat op.
laatste 2 foto's zijn met witte knipperlichten ;)
en die lelijke staartschep komt er nog af :)

sper dikke moter man! Mooie velgjes ziet er strak uit
 
zijn toch duidelijk meer mensen met een auto dan met een motor...
is trouwens maar net hoe je het bekijkt: iedereen met meer dan 50cc heeft ook een motor... straks zet iedereen hier zijn scooter neer :p

maar Nazex die motor van jou ownt hard 8):~
zal er idd stuk vetter uit zien als je dat achterspatbord eraf haalt
 
Ik denk meer dat Pascal legale motors bedoels, dus die op kenteken staan;)

Verder de motors die nu gepost zijn, zien er allemaal goed uit...
Ik wil ook als ik geld heb voor mijn motorrijbewijs gaan beginnen, maar ik denk dat dat nog heel ff gaat duren en dan wil ik beginnen met een rs250...
 
Ronnie_NRG said:
Ik denk meer dat Pascal legale motors bedoels, dus die op kenteken staan;)

Verder de motors die nu gepost zijn, zien er allemaal goed uit...
Ik wil ook als ik geld heb voor mijn motorrijbewijs gaan beginnen, maar ik denk dat dat nog heel ff gaat duren en dan wil ik beginnen met een rs250...

kenteken of niet, gewoon gassen :p

btw, zo'n YZ ownt ook echt 9||6, kenteken of niet ;)

moet ook nog eens nieuwe foto's maken van mijn brommert, deze is gewoon gemaakt @ dealer waar het ding stond...
 
Wel jammer dat die nieuwe knipperlichten nog steeds net zo groot zijn , maar wel ERG mooi Nazex ( de man met de porsche cayenne en gixxer 1000 :? :eek:)
 
Laurens. said:
Wel jammer dat die nieuwe knipperlichten nog steeds net zo groot zijn , maar wel ERG mooi Nazex ( de man met de porsche cayenne en gixxer 1000 :? :eek:)

Voor modeljaar 2005 zitten bij de GSX-R (iif de 1000) de knipperlichten in de spiegels.

Snap ook niet waarom zelfs nu nog fabrikanten met van die a-gestroomlijnde en oerlelijke "lollypop" style knipperlichten komen. :r

Leuk ding Nazex, [envy mode]duidelijk geld teveel[/envy mode]
 
runner 180 @ projectmode :

10598009761028280939DSC00855.JPG


M'n daily drive :

Picture050upl.JPG


twas van nature een 125cc AC , nu 180cc LC tuned gemaakt + ZX180 auspuff + 25mm dellie carb + nog spul (meer info @ skoeterbees)

heb 5 dagen na m'n 18e verjaardag een motorrijbewijs gefixt ben net 19 geworden dus ik w8 gewoon tot m'n 21 voor iets snellers , nu lekker ervaring opdoen , ding gaat hard genoeg voor een scootje :W heb wel is paar keer met een suzi SV650 & RS 125 van een maatje van me gereden en ik kreeg steeds hetzelfde gevoel als toen ik met m'n RS50 reed , heerlijk rijden maar ik mis gewoon een scooter ... als het zo ver is wordt het kiezen tss RS 250 of BMW R 1100S ( model van boxercup ) , afhankelijk van de financies :)
 
Last edited:
NazeX said:
maar natuurlijk 8P

mooi toch 8P dan kun je idd leuke dingen doen 8)

btw speedy, hoeveel loopt zo'n runner180 nou ong? En hoe is het optrekken e.d? Heb ik me altijd wel eens afgevraagd of je dan namelijk wel lekker met het verkeer @ snelweg e.d meekon komen :)
 
ik ben er heel tevreden van, koppel, sja, tot u enkel op m'n aarsch gekregen door een cayenne turbo S , ook 'tussensprints' is niet echt een probleem, bij 60 - 70 een auto inhalen is geen enkel probleem tops is 120 - 130 wat dat betrefd moet je zelf zien of je gelukkig bent, ik vind het ideaal om mee te leren snelwegrijden , en met een ander piepje , grotere carb en lange vertanding zit er toch 140 - 150 in :)

ik ben er gwoon heel tevreden van , ligt ook als een trein in z'n rails qua wegligging, m' SR is dat dus niet en dat slaagt tegen bij sterke zijwind op de snelweg :|

iig, een aanrader !
 
lijkt mij echt niks he, zo'n motorscooter :X wegligging van niks vergeleken met een motor, en het ziet er niet uit :D

maar ieder zijn eigen ding :D
 
Siep Wokkel said:
lijkt mij echt niks he, zo'n motorscooter :X wegligging van niks vergeleken met een motor, en het ziet er niet uit :D

maar ieder zijn eigen ding :D

het IS ook een motor (krijg ik de zenuwen van dat mensen zeggen dat het een brommer is oid :| :p) hehe, nee ik begrijp wat je bedoeld , zoals ik al zei , ik kan m'n lol niet op op de suzi SV 650 van m'n maat en ik zoek ook iets in die stijl binnen x jaar te kopen , maar een(motor)scooter zal er altijd blijven, niet omdat het zo geweldig is , maar gewoon de sfeer en spirit errond :W als ik een mooie deal tegenkom zoek ik binnen afzienbre tijd men SR 180 te ruilen tegen een vespa PX200 oid, wat kan er meer scooter zijn dan een vespa ? :D
 
Ik denk dat ik ook maar eens opzoek ga naar een motor voor het aankomende seizoen. Zo kan ik lekker makkelijk naar school :) Zoek dus een goedkope motor die max 25kw is. Zag al dat een suzuki GS500 niet al te duur is en er nog best leuk uitziet. Iemand ervaring met deze fiets?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top