Motor en motorrijden #9

Status
Not open for further replies.
K heb deze laarzen al bijna een jaar in de doos liggen, zit een krasje in t leer, voor de rest zien ze er prima uit. Mogen weg voor 25 euro (nieuw 70)

202585_330_FR_04.JPG


Misschien iets voor iemand hier (of voor vriendin die achterop gaat)

Maat is 41 (heb zelf 42)
 
Zo, die zien er echt PRecies hetzelfde uit als mijn Daytona Touring Stars. Die waren alleen iets duurder :)
 
Jeuh, eerste kneedown is gelukt. :+

DME3, dit past ook niet in mijn jas. Heb er geen voering voor ofzo. Dit zit imo erg fijn.
 
Jeuh, eerste kneedown is gelukt. :+

DME3, dit past ook niet in mijn jas. Heb er geen voering voor ofzo. Dit zit imo erg fijn.

Vet :# ik heb af en toen ook het gevoel dat ik hem wel aan de grond zou kunnen krijgen als ik hem nog wat platter leg... Maar durf niet platter want heb geen kneesliders :+ Zonde van mijn broek als ik die aan de grond zet per ongeluk...

Ik hang in ieder geval wel al lekker naast mijn motor... Dat scheelt al ZO veel ipv normale positie... je kan hem dan veel lekkerder door de bocht jagen..

Binnenkort even inkopen doen dan ga ik eens oefenen :W
 
Ik heb die 'kneesliders' er niet op op dit moment.. Eerste stukken van mijn 'shoesliders' zijn er wel vanaf... Binnenkort maar eens proberen, heb al gezien dat het met een cb500 kan in het filmpje :P
 
Voor een KD heb ik echt de ballen niet denk ik. Eerst die randen er maar eens af gaan rijden :P

Net nieuwe banden van vorige eigenaar, maar dat was ook geen echte held ofzo.
 
Voor een KD heb ik echt de ballen niet denk ik. Eerst die randen er maar eens af gaan rijden :P

Net nieuwe banden van vorige eigenaar, maar dat was ook geen echte held ofzo.

Zoek ergens een leuk rondje om vaker te rijden, leer de bochten kennen en dan lukt het je vanzelf.. Ik moet wel zeggen dat ik hem rechts eerder zou durven van links.. Maar mss komt dat ook doordat ik al scheef zit ivm een vergroeiing in mijn rug
 
Ik heb dat dan al met mijn scooter, bocht naar links durf ik vele malen scherper te nemen als een rechtse bocht... heeft iedereen 1 ''goede'' kant?
 
Dat is het probleem ook beetje. Ik pak hem meestal alleen op zondagmiddag. Heb nu een rit of 3 gereden. Nu in vakantie veel te veel aan het werk. Hopen dat het in September mooi weer blijft. Lekker mee naar school :W
 
Dan ligt het wss niet aan mijn kromme rug...

Het was wel grappig,

1e les dat mijn instructeur achter mij reed

Hij: 'Hey, jij hebt een vergroeide rug of niet?'
Ik zo: 'Yep, kun je zien of niet'
Hij: 'Jah, je zit zo krom als de neten 8P'

Ik ben nogal zwaar en heb met mijn fiets zelf dat het zadel krombuigt 8P
 
Ik heb dat dan al met mijn scooter, bocht naar links durf ik vele malen scherper te nemen als een rechtse bocht... heeft iedereen 1 ''goede'' kant?

Mijn rijinstructeur zei dat het aan je motoriek ligt. Als je rechtshandig bent gaat de ene kant op makkelijker dan de andere en omgekeerd ook.
 
Ik had ook een tik..

Ik hield mn hoofd een aantal graden schuin naar links.. Gaat werkelijk nergens over, maar moest echt moeite doen mn hoofd kaarsrecht te houden...

Maffe motoriek :?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top