Motor en motorrijden #9

Status
Not open for further replies.
Ik had ook een tik..

Ik hield mn hoofd een aantal graden schuin naar links.. Gaat werkelijk nergens over, maar moest echt moeite doen mn hoofd kaarsrecht te houden...

Maffe motoriek :?

Same here, mijn instructeur zei ook dat k teveel met mijn hoofd beweeg bij het sturen enzo...
Moest dat toen eerst ff afleren...
Achja zoveel gekken zovele kuren zeg ik altijd maar :)

Over dat ketting vet...
Tja gewoon zorgen dat je zwarte achtervelg hebt ;)
Ik gebruik iig Valvoline, opzich prima spul,maarja laat ook wel wat "resten" 8er op het 8erwiel...

Triumph "Vanalleswat" Daytona. Er kan net zo goed Honda op staan oid.
Niet lelijk, maar ver van origineel.

Wat is er mis met Honda... :L
;)
K vind trouwens die nieuwe Suzuki B-King erg vét/origineel..... 184 pk :D
Jammer dat er Suzuki op staat..

Gisteren avond trouwens ook weer stukkie wezen cruizen na anderhalve week van "niet rijden"...
Wat blijft die acceleratie verslavend, damnn...
:D hagaha :D
 
Dat nou weer net niet :P 2005 is wel ff wat vetter :D

ZX6R-blk-2006.jpg

Volgens mij heb ik op deze gereden in Kroatië.. Hoop dat ie door het vele verhuren zo afgeragd was, en niet std zo slecht is. Wat een onding. Remde voor geen meter, pakte heel erg slecht op. Leek ook lang zo snel niet als mijn gixxer..
 
hotmail said:
Eventueel interesse om te ruilen met een ducati monster s2r 800cc uit 2005 met 4200 km op de teller?Ik ben de eerste eigenaar alle boekjes en sleutels zitten er ook bij.U bent ook de eerste eigenaar?Groetjes
Hmmm?
 
En dan mag je ruilen tegen mijn monster, kun je wat ervaring opdoen op 2 cilinders :P

S2R is eigenlijk nét het iets mindere model.. geen droge koppeling, niet de ubermooie rem/koppelinghendels, niet lc enz.. Maar wel een mooi ding natuurlijk! Welke kleur is ie?


Ik heb gister uitlaten voor mijne besteld :)
 
Ik had ook een tik..

Ik hield mn hoofd een aantal graden schuin naar links.. Gaat werkelijk nergens over, maar moest echt moeite doen mn hoofd kaarsrecht te houden...

Maffe motoriek :?


Dat hebben breezersletjes vaak ook op het moment dat er een foto word gemaakt :P
 
Same here, mijn instructeur zei ook dat k teveel met mijn hoofd beweeg bij het sturen enzo...
Moest dat toen eerst ff afleren...
Achja zoveel gekken zovele kuren zeg ik altijd maar :)

Over dat ketting vet...
Tja gewoon zorgen dat je zwarte achtervelg hebt ;)
Ik gebruik iig Valvoline, opzich prima spul,maarja laat ook wel wat "resten" 8er op het 8erwiel...


=

Lang leven het cardan :D
 
En dan mag je ruilen tegen mijn monster, kun je wat ervaring opdoen op 2 cilinders :P

S2R is eigenlijk nét het iets mindere model.. geen droge koppeling, niet de ubermooie rem/koppelinghendels, niet lc enz.. Maar wel een mooi ding natuurlijk! Welke kleur is ie?


Ik heb gister uitlaten voor mijne besteld :)
Ow dat valt ff tegen.. Ik dacht juist (waarom weet ik niet?) dat de S2R het meest uitgebreide model was. Ik ga gewoon ff een keer een rondje doen, en dan beslis ik wel :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top