Motor en motorrijden #9

Status
Not open for further replies.
Ow dat valt ff tegen.. Ik dacht juist (waarom weet ik niet?) dat de S2R het meest uitgebreide model was. Ik ga gewoon ff een keer een rondje doen, en dan beslis ik wel :)

Gewoon doen. Monsters zijn imo echt tof (lekker geluid 8)) en sturen ook echt super (zelf ook 1).
 
Ja maarja, ik wou mn gixxer weg doen omdat ik een buell wilde. Om dan nu weer aan de monster te gaan bereik ik verder nog weinig mee..
 
Ja precies, is net wat je zelf wil. Het wordt jouw ding en als je liever een Buell hebt (ook tof!), moet je dat dan ook doen...
 
Ja maarja, ik wou mn gixxer weg doen omdat ik een buell wilde. Om dan nu weer aan de monster te gaan bereik ik verder nog weinig mee..

Anders ruil je nu tegen die monster.. rijd je daar een half jaar op rond en ruil je hem weer tegen een buell :P
 
Ik vraag me af of ik op de monster net zoveel fun beleef als op de gixxer.. Michiel, Formula; wil dat voorwiel nog een beetje de lucht in dan? Dat is wel een must ;)
 
Whehe, dat lukt met mn 600 nog :P (op vol vermogen dan)

Zal niet echt een probleem zijn met die 800 denk ik, mja je kunt toch proefrijden ;)

Ennuh fun heb je dus echt 10x meer op zo'n monster dan achter zo'n gixxer raampje. Vind ik dan.
 
Ik vraag me af of ik op de monster net zoveel fun beleef als op de gixxer.. Michiel, Formula; wil dat voorwiel nog een beetje de lucht in dan? Dat is wel een must ;)

Moet makkelijk kunnen. Mijn CB500 werd eerst gebruikt om 'te stunten'...
 
Tja eh, elke motor krijg je wel los. Ik ken een gast die stunt met een 1 of andere gare chopper van 350 kilo ofzo :X
 
Maargoed, het zal met de ene motor wel makkelijker zijn dan met de andere... Ligt er aan hoe makkelijk jij het jezelf wil maken joshua ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top