Motor en motorrijden #9

Status
Not open for further replies.
Yeah, binnenkort ff een filmpje schieten. Vandaag ff een constructie gemaakt voor de cam, van de week een beetje verschillende hoeken en plaatsen proberen. :)
 
Over de snelweg ook echt :D

Ik ben ook bijna aan de beurt :W Eind van de zomer komt er een nieuw bandje op... Dus dan ook maar is een burntje maken denks
 
Mijne eergister besteld :P... Hij moet er op voordat ik weer naar zandvoort ga, anders word ik niet toegelaten denk ik.

Die gum ik ook wel op denk ik :#
 
haha ooh zeker maat :P... ik heb toen ik men motor kocht ook vrijwel direct mijn achterband laten vervangen.... en toen ik mijn motor weer bij de dealer op kon halen, heb ik mijn oude achterband weer mee naar huis genomen....

je raad nooit waarvoor ik die ga gebruiken :D:D:D


oooh en gister heb ik ff voor de grap olie + filter vervangen!!

denk van de week ook nog even een achterschijfrem en rondom nieuwe remblokken bestellen...

heeft iemand nog een goede tip waar is btje mooie schijven kan kopen?? van die wave dingen enzo
want ik heb niet veel winkels kunnen vinden die van dag soort schijven hebben...
 
gaat je pa het dan filmen :D?
stel bengels hier met zijn allen, ik wil joinen :D eerst even kleine dingetjes betalen, en dan moet ik er ook aan geloven.
 
Ej sebas! Ben jij morgen thuis? Ik hoef morgen pas 6 uur te werken, dus kan morgen al ff langskomen :W Komt mij wel aardig uit...

Het moet wel droogblijven, heb geen zin om me nat te laten regenen :+
 
ff een motor testen bij de dealer :D
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=-lPBgtRLmIE"]YouTube - Jamie Witham R1 Test Ride[/ame]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top