This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en motorrijden #7

Status
Not open for further replies.
En ik moet nog ff aan de fiets wennen, net ook stak er een mannetje op zn fietsje de weg over door het rood. Als ik heel simpel een 'uitwijk-oefening' had gedaan was er weinig aan de hand geweest.
Moet ook niet uitwijken of remmen, je moet terugschakelen, gas dr op en dr op af sturen.
Moet je opletten hoe hard ze dan kunnen fietsen, is echt hilarisch, met open pijp werkt het helemaal fantastisch .

Op het 18 septemberplein in Ehv (bij het station, want nu geen rotonde meer is maar een soort mislukte kruising) heb ik daar al van alles en nog wat heel hard laten lopen.
Tsjah, die dachten dat ze nog ff snel door het rood konden, nee dus, als ik voorrang heb dan zal ik het krijgen ook (naja, helemaal gek ben ik ook niet, maar ik duw wel flink door ).

Pff, moet die VFR echt weer eens afmaken, kan ik weer tekeer gaan, ik mis dat geluid echt
 
Fucking lekker gereden vandaag :W
Die 636 25kwer van Rowan haalt nog 195 trouwens... das best vet!
 
Beetje jammer dat ik vandaag niet kon sjeezen.. Misschien kan ik zelfs over een paar weken een half jaar ofzo niet sjeezen...

Hoop dat dan mn Gixxer verkocht is, en dan kan ik sparen voor een nieuwere brommer
 
Waarom verkoop je 'm eigenlijk nu al, net als er een nieuw rij seizoen voor de deur staat.
Je kan toch ook gewoon door rijden en sparen? dan kan iig nog lekker knallen.
 
A: Ik rijd nu erg weinig...
B: precies... begin van het motorseizoen.. Dus de verkoop gaat makkelijker.
C: ik ben best druk deze zomer, dus weinig tijd om te rijden
D: werken + sparen in de zomer, en in de winter rustig een goeie fiets zoeken, kijken & kopen
 
Fucking lekker gereden vandaag :W
Die 636 25kwer van Rowan haalt nog 195 trouwens... das best vet!

was inderdaad wel ff lekker rijden vandaag ja
hier die foto nog van vanmiddag:

[ir]http://i3.tinypic.com/63kyqa8.jpg[/ir]
 
wij hebben er bij ons op het werk 1 staan waarbij die onderbek onder de koplamp groen is meegspoten, best vet:winner:
 
Vass! wist niet dat jij ook bevriend bent met alex de wereld in vlissingen is toch klein he 8P!
We gaan vrijdag knallen als het lekker weer is, misschien een idee voor een meetinkje?
 
Dan spreken we wel af dat de minst ghostrider-achtige rijder voorop gaat rijden en niemand hem in mag halen, anders zie ik het alweer gebeuren
 
Status
Not open for further replies.