Motor en motorrijden #7

Status
Not open for further replies.
In de buurt van Eindhoven, straal van 100km knal ik anders wel ff. Als je teminste een kop koffie voor me hebt tijdens het wachten :+

Kom maar langs hoor ;p

Enige nadeel van die 100 km straal, zodra je thuis bent, is hij weer goor.
 
Kuipje wordt niet mooi met blinderings spray, spul dekt naar mening niet egaal genoeg. Wil je het echt egaal krijgen, is het ondertussen pikzwart en het wordt idd mat. Zoals elke lak zonder blanke lak.
 
Ik had dat spul op mn skoeter gebruikt en dat werkte dus echt wel prima, mooie egale en ook glanzende laag. Voorbehandelen is natuurlijk het belangrijkste.
 
Trouwens jongens, heeft een van jullie ervaring met spuiten van kuipruitjes? :P Ik heb van Enrico een kuipruitje over genomen.. In die ik nu heb zitten wat barstjes... Maar nou dacht ik om dat oude ruitje te spuiten met een soort van dat blindeer spul... Wat men ook wel is gebruikt voor achterlichten en knippers etc...

Zal wel kunnen toch? Het is het proberen waard... ruitje is verder toch nergens meer voor nodig :P En anders maak ik hem gewoon helemaal zwart...

hoe vaak kijk jij over het algemeen door je ruitje?
 
Zou blij zijn als ik mn rbw heb zeg. Net weer 20 minuten vastgestaan met de auto. Volgens mij stond er 1000 km file ofzo bij Rotterdam. Van woede maar omgedraaid.

Beetje oude motor erbij kopen, kan je met slecht weer lekker tussen verkeer door.
 
Dan wordt het eens tijd dat je een snelheid boven de 250 km/h klokt voordat je hem verkoopt 8)
 
Mijn motor heeft niet eens een ruitje, de 260 heeft de naald al aan getikt :)

Binnenkort maar een keertje top snelheid klokken als nieuwe bandjes eronder zitten.

Geef maar een gil Sander als we ze ff op de staart gaan trappen.
 
haha....

Eerst even een locatie zoeken...die 4 x afrijden op flitsers..., dan een goed moment afwachten, en dan vlammen :D..

ben je al uitgetekend ;)?
 
Opzich wel relax, heb alleen afgelopen weekend droog gereden dus ben nog niet echt aan het sturen geweest. Maar qua acceleratie (nu hij nog 25+ is :rolleyes:), remmen, schakelen. Is het echt top. Tandwielverhouding is perfect. Hij lift nét niet als ik hem doortrek en op de tank lig. Als ik ondereind zit nét wel :)

En ik moet nog ff aan de fiets wennen, net ook stak er een mannetje op zn fietsje de weg over door het rood. Als ik heel simpel een 'uitwijk-oefening' had gedaan. Was er weinig aan de hand geweest, maar door een soort storingsreactie ging ik aan het remmen en ging het net goed. Dat ventje wel ff goed verrot gescholden uiteraard..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top