Motor en motorrijden #7

Status
Not open for further replies.
Net ff blik op de weg zitten kijken :P T is wel een stakker... maar vind dat ie wel gelijk heeft met dat aandacht trekken... Politie trekt ook aandacht en daar kijken mensen ook naar en letten ze ook op...

Maarja :#

edit: was idd een zx10r... had het ooit wel eens op internet gekeken...
 
kvond t wel humor. Iedereen commentaar, ik : uh jongens:+ t is wel een mede forummer he:+

Jullie ook nog t gezeikr ondom albert verlinden gelezen? dat ie graag motorrijders afsnsijd in files..
 
kvond t wel humor. Iedereen commentaar, ik : uh jongens:+ t is wel een mede forummer he:+

Jullie ook nog t gezeikr ondom albert verlinden gelezen? dat ie graag motorrijders afsnsijd in files..



Ja... Daphne was dan wel weer aardig :+ zoals gewoonlijk.
Zij is echt mijn idool :love:
 
Ja... Daphne was dan wel weer aardig :+ zoals gewoonlijk.
Zij is echt mijn idool :love:


Dies wel tof ja-:-

En wat betreft wheelies enzo(blik op de weg) je weet dat het niet mag, en dat je er een prent voor kan krijgen. Word je dus een keer gepakt, jammer dan :) Of je het doet moet je verder zelf weten.
 
Ik kan het niet eens op een scooter.... Ik zal het dan ook zeker niet met een motor proberen...

Motoren hebben al 2 wielen minder dan een auto... als je er dan nog eens op 1 gaat cruisen, ben je helemaal gek bezig...

DvO : je bent gek :D
 
Mooie motor :) Voorkant van zon 636 vind ik persoonlijk wat minder mooi als de andere kawa's, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk!

Gefeliciteerd met je groene beestje iig!
 
bedankt iedereen :D
Ik heb er 5500 voor betaalt.
Motor is in goede staat, nieuwe banden, remblokken enzo
22000 km op de teller, 2002 model
ook nog na laten kijke door monteur van safe en zei dat het zeker een goede koop is :P
 
Ik vond het wel vet @ blik op de weg... Dat was een wipje, dat kwam omdat ik zo schrok van de power :D Goede grap!

En om op de vraag van vorige pagina te antwoorden, SV met rond frame (tot 2003) is met carburateurs, na 2003 is het injectie ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top