Motor en motorrijden #7

Status
Not open for further replies.
dank u dank u :D haha
ik ben er echt superblij mee, ding rijd echt lekker (ondanks dat ik hoog in de toeren toch wel het vermogen mis :()
en jaspah, je bent te laat, we gaan van het weekend wel rijde ofzo :P
 
Nice bike slider project...

Ik wil ook kunnen rijden :( Bijna alles is nou geregeld... hoef alleen nog maar laarzen verder heb ik alles, op dat papiertje na :P

Is kut als dat allemaal in de garage staat hangt enzo en je mag niet rijden :+
 
Trouwens jongens, heeft een van jullie ervaring met spuiten van kuipruitjes? :P Ik heb van Enrico een kuipruitje over genomen.. In die ik nu heb zitten wat barstjes... Maar nou dacht ik om dat oude ruitje te spuiten met een soort van dat blindeer spul... Wat men ook wel is gebruikt voor achterlichten en knippers etc...

Zal wel kunnen toch? Het is het proberen waard... ruitje is verder toch nergens meer voor nodig :P En anders maak ik hem gewoon helemaal zwart...
 
Ik heb vandaag mijn eerste AVD les gehad, 1 uurtje :D
En maandag ochtend nog 4uurtjes en smiddags afrijden :D

Dan mag ik lekker legaal rijden.. 8) kan niet wachten :D
 
Ik weet wel zeker dat het met dat kuipruitje niet netjes wordt... Die blinderingsspray heeft ontzettend de neiging om 'mat' te worden namelijk.
Sowieso goed schuren van tevoren met een fijne korrel...

Vette Kawa, Slider Project, ik vind het weer wat anders, dan een Gixxer of een CBR/R1'tje :+
 
ach als je het kan proberen bij zo'n kuipruitje waarom niet, lijkt mij wel een leuk effect hebben, als het lukt dan.

@ Joshua: Sorry Haarlem is denk iets te ver voor je :z
 
dank u dank u :D haha
ik ben er echt superblij mee, ding rijd echt lekker (ondanks dat ik hoog in de toeren toch wel het vermogen mis :()
en jaspah, je bent te laat, we gaan van het weekend wel rijde ofzo :P

Jep, komt goed :) Ik moest werken vanavond... + het regende toch.
 
Ik wil het wel voor je doen, dat poetsen. Kost je 100e en ik gebruik Turtlewax :W

jaja, zijn motor 'poetsen'... volgens mij is Joshua stiekem gewoon op zoek naar een lekker contactje met iemand die zijn 'motor wil poetsen' -:-
 
AAAAAA)**)$%($(&$_&)%@(+ FAK

Motor die in de regen staat die je moet aan kicken is KUT.
Natte schoenen door regen is dan nog erger!

Kickstarter die 6x terug slaat tegen je enkel doet F*CKING pijn!:(:(

Ff aankijken, kan stukje van de knokkel op mn enkel bewegen, hoort niet echt volgens mij:X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top