Motor en motorrijden #7

Status
Not open for further replies.
Morgen, maar een motor schoonmaken stelt echt niet zoveel voor hoor? Ik wil m wel voor je wassen en waxen, daar niet van. Maar je kan het gemakkelijk zelf. :)
 
Sander, die SRAD, heeft die 122pk op de bank?

Apart, maatje van mij heeft dezelfde als jij hebt, met 43.XXX op de klok, en die scoorde 131 pk. Alleen BOS demper, als jij nog origi demper hebt, zou het daar aan kunnen liggen.
 
Eehmm...

Sander heeft volgens mij niet op de bank gestaan, maar het is een indicatie van het vermogen...

Sander heeft een originele demper, een termignoni en een zelfbouw.. dat ding is kort en lawaaiig ;)
 
Lijkt me ook. In zijn advertentie stond dat er onduidelijkheid rond vermogen was (Duitse import) en dat hij daarom gebankt had.....
 
Zijn 2 broers en een zus (plus hun echtgenotes..) van me pa. Denk dat dat idd in het bloed zit. Mijn ene oom heeft zelfs geen auto meer, doet alles op de motor..
 
M'n oom rijdt ook motor. BMW r1100.
Laatst ook ff stukkie op gereden :P wel een maf ding. Super chill, maar toch liever een super sport, dat is 1 ding wat duidelijk is.

BMW%20R1100SS.jpg
 
M'n pa heeft nu 3 motors. Heb pas op 1 mogen rijden.. een laffe oldtimer. De andere weegt 350 kilo. En zn laatste heeft nog 50 pk meer dan mn gixxer. Dus dat lijkt me allebei niet zo'n goed plan :P
 
Ik vond het wel vet @ blik op de weg... Dat was een wipje, dat kwam omdat ik zo schrok van de power :D Goede grap!

En om op de vraag van vorige pagina te antwoorden, SV met rond frame (tot 2003) is met carburateurs, na 2003 is het injectie ;)


Danku, had ik het bij het juiste eind :) Maar hij is al weer verkocht :P
 
Net m'n rimstriping binnen gekregen (racesticker.nl). Volgend weekend even erop zetten, aangezien ik dit weekend geen tijd heb i.v.m. tentamen en presentaties.
Ook even op zoek naar stickerset voor over tank en coverseat zoals op de volgende foto's. Twijfel alleen of ik het in het wit moet doen (aangezien rimstriping ook wit is en wil er geen kermis van maken) of lichtgrijs zoals de tekst Ducati op m'n tank. Iemand een idee?
Gaat dus om de volgende "striping". Heb precies dezelfde kleuren als op de eerste foto, maar vind zwart niet zo mooi. Dusss.... wit of grijs :)?
Iamdn een idee waar ik ze kan laten maken (i-net shop maybe?)?

Ducati_Monster_S2R.jpg

S4Rs_PWR_Dynamic.jpg
 
De hele dag achter mijn pa en mn oom aan gereden over de dijkjes. Schoot echt niet op. Kwamen er eindelijk een paar mooie bochtjes moest ik inhouden omdat dat ding van mn pa niet zo plat kan hehe.

Dus op de terugweg maar ff flink gas gegeven. Mn teller heeft eindelijk eens de 250+ gezien :)
 
zo, net weer ff 130 km achterelkaar gereden :P
en heb toch 190 op de teller gehaalt met m'n 25 kw :D en hij kon ook nog iets door ook.
verbaasd mij best wel na alle verhalen die ik aan heb gehoort over 25 kw machines
 
Sander, die SRAD, heeft die 122pk op de bank?

Apart, maatje van mij heeft dezelfde als jij hebt, met 43.XXX op de klok, en die scoorde 131 pk. Alleen BOS demper, als jij nog origi demper hebt, zou het daar aan kunnen liggen.

Wat dacht je van verschillende banken?
 
Vass...

Op wat voor bank heeft die maat van je gestaan?? Ik ben namelijk ook wel verbaasd.. aangezien de machine vanaf de fabriek af 135 krukas pk's zou moeten hebben...

Het ding loopt gewoon goed & hard, dat is het belangrijkste :)
 
Hilltech Dynojet, ding stond toen bij Motoport Goes voor de deur.

Hier mijn run, mocht je er nog iets meer van kunnen aflezen.

[ir]http://www.zeekoe.net/vass/dyno_vass.jpg[/ir]

Nu zul je het verschil op zich niet echt merken lijkt mij, maar toch wel opmerkelijk. :) En that is the main thing indeed, dat hij goed loopt. :)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top