Motor en motorrijden #7

Status
Not open for further replies.
Dan spreken we wel af dat de minst ghostrider-achtige rijder voorop gaat rijden en niemand hem in mag halen, anders zie ik het alweer gebeuren :D

Lijkt me verstandig, dus (afwachtend op Vass zijn reactie of hij überhaupt wel kan):
Vass*
Joshua
Parle
en Alex, maar die is nooit op 't forum :)

Knallen naar vlissingen oost -X- of een tourrondje?
 
Last edited:
Gister mn achterschokbreker ff stakker gezet.

Veer maximaal aangedraait, rijd chill nu:D Hij zakte eerst 20 cm in ofzo als ik wegreed of een bocht in dook.
 
Ligt aan het weer en of ik moet werken. Ik heb een goede 10 jaar bij Alex in de klas gezeten ofzo. :) Het ziet er nog niet echt heel goed uit;

di wo do vr za
Zonneschijn (%) 40 20 10 30 40
Neerslagkans (%) 90 90 70 60 70
 
Straks weer lessen :) heb er zin in... Zou het droog blijven vanmiddag? Anders kan ik me leren pakkie aan :W

Enrico... Kuipruitje al verzonden? :love: Wil namelijk bike weer in elkaar gaan schroeven :P

Er is alleen nog 1 probleempje... Met de 25kw ringen houd de motor heel erg in en gaat hij niet harder dan 110km/h... terwijl hij 170 zou moeten kunnen halen..

Afstellen zou schijnt niet te hoeven (Op motorforum gevraagd en gelezen, veel cbr600's op 25kw... allemaal niet opnieuw afgesteld met 25kw ringen...)

Vind het toch een beetje vaag.. Aangezien de motor met originele ringen perfect loopt..
 
YES GESLAAGD!! 8)

Ben echt super blij :D ws ga ik ook naar Jubbega op de motor samen met Huib
Huib is vandaag ook geslaagd :) een uurtje eerder als mij :(
 
Gefeli, ik heb et nu een maandje 8), bijna 2000km achter de rug al :D.

Net ook weer lekker stukje gevlamt :)
 
Spoed aanvraag ws. (edit :+ ja dus)

Maarja :D gefeliciteerd Wim & Huib ! kicke man :W
Ik hoop alsnog vervoer te kunnen regelen voor naar jubbega voor m'n scooter + ik zelf. Anders kan ik helaas niet komen.
Dan spreken we elkaar een andere keer wel weer.


Btw, wat ik eerder zei... vrijdag (na hemelvaart dus) zijn de meeste mensen ook vrij. Geen goed plan om dan met wat forum-peepz even een tochtje te maken ?
 
ik heb wel vrijgenomen, maar weet nog niet zeker of ik dat daadwerkelijk heb..

Anders wil ik wel :D Alleen Huib zijn motor is nog niet gekeurd, maar die kan mischien op de R1200s van zijn pa..
 
Net nog gelest in een soort van moesson :X

Met bijzondere verrichtingen was het nog droog. Ging lekker en ik mocht nog halve les AVD gaan doen. Toen brak de hel even los zeg.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top