Motor en motorrijden #7

Status
Not open for further replies.
Straks weer lessen :) heb er zin in... Zou het droog blijven vanmiddag? Anders kan ik me leren pakkie aan :W

Enrico... Kuipruitje al verzonden? :love: Wil namelijk bike weer in elkaar gaan schroeven :P

Er is alleen nog 1 probleempje... Met de 25kw ringen houd de motor heel erg in en gaat hij niet harder dan 110km/h... terwijl hij 170 zou moeten kunnen halen..

Afstellen zou schijnt niet te hoeven (Op motorforum gevraagd en gelezen, veel cbr600's op 25kw... allemaal niet opnieuw afgesteld met 25kw ringen...)

Vind het toch een beetje vaag.. Aangezien de motor met originele ringen perfect loopt..


Is vandaag op de post gegaan...
 
YES GESLAAGD!! 8)

Ben echt super blij :D ws ga ik ook naar Jubbega op de motor samen met Huib
Huib is vandaag ook geslaagd :) een uurtje eerder als mij :(

Gefeliciteerd!

Vond het al zo vaag dat die SV met de aanhanger vervoerd werd bij Zandvoort ;)
 
gefeliciteert jongens!!

nog een foto van de kawa :)

[ir]http://i1.tinypic.com/6ez9f76.jpg[/ir]
 
Net nog gelest in een soort van moesson :X

Met bijzondere verrichtingen was het nog droog. Ging lekker en ik mocht nog halve les AVD gaan doen. Toen brak de hel even los zeg.

Voordat ik moest afrijden nog ff gelest, en toen regende het ook behoorlijk..
Maja gelukkig was het droog met afrijden, kon ik ook wat beter bochten laten zien enz..

Viel niet tegen, reed alleen op een 60km weg perongeluk 80km/u.. :D
Maja reed goed genoeg dat het niet uitmaakte gelukkig, dacht echt dat ik daarop al gezakt was :( maar gelukkig niet, was ook echt super blij dat ik een hand kreeg met de woorden: Gefeliciteerd.. +ralf+


En bedankt allemaal.. :+
 
Voordat ik moest afrijden nog ff gelest, en toen regende het ook behoorlijk..
Maja gelukkig was het droog met afrijden, kon ik ook wat beter bochten laten zien enz..

Viel niet tegen, reed alleen op een 60km weg perongeluk 80km/u.. :D
Maja reed goed genoeg dat het niet uitmaakte gelukkig, dacht echt dat ik daarop al gezakt was :( maar gelukkig niet, was ook echt super blij dat ik een hand kreeg met de woorden: Gefeliciteerd.. +ralf+


En bedankt allemaal.. :+


Feli Wim & Huib.

Ik reed ook 150 op de snelweg tijdens een inhaalactie. Later bleek dat 'standvastig' te zijn ipv 'te hard te hebben gereden'. Die kerel naast mij bleef maar gas bij geven blijkbaar. :)
 
Ze blijven leuk, maar ook GROOOOOOT

Hoe bedoel je dat?

Ding staat vlakbij mn vader zn werk en qua prijs moet er wel wat mogelijk zijn. Vraagprijs is 5750.

Alleen Suzuki kleuren vs thema kleuren (Corona/Telefonica) blijft lastig :p
 
Hoe bedoel je dat?

Ding staat vlakbij mn vader zn werk en qua prijs moet er wel wat mogelijk zijn. Vraagprijs is 5750.

Alleen Suzuki kleuren vs thema kleuren (Corona/Telefonica) blijft lastig :p
Ik zou absoluut nooit een normale blauw witte pakken. Dat heeft iedereen al. Liever anniversary (maar die zijn er vast niet van dat jaar?) of een corona idd.. Kan de link ook niet openen? Maar neem aan dat het voor dat geld een 2001 is? Zijn gewoon mooie machines, vooral de corona.

Voor Parle en Vass enzo; vrijdag dus? Vanaf hoelaat? Dan weet ik of de hele dag vrij moet pakken of een middag. Of zien jullie het nog niet echt zitten ivm het weer?
 
Blauw/Wit is wel de orginele Suzuki kleur natuurlijk. Dat Telefonica team houdt misschien ook een keer op. Zelfde als je die oude GSX jes ziet met Lucky Strike bestickering.

Die Corona uitvoering vind ik super, maar dat is volgens mij een '03 uitvoering.
 
gefeliciteerd jongens!


Vandaag na school even naar zandvoort gereden, was motor circuitdagje en maatje en 2 neven vanme reden.

fototjes


14052007085.jpg

14052007084.jpg

14052007083.jpg


De boy's
14052007082.jpg

Neef van me
14052007081.jpg

14052007080.jpg

14052007079.jpg

14052007078.jpg

14052007077.jpg

14052007076.jpg

14052007075.jpg


T stink ding
14052007088.jpg



Werd wel hard gereden, ook een redelijk zware crash, 2 ambulances + traumaheli:X
 
Ja, jongen van motorforum, Maatje van me reed op die cbr400rr (Jolan, voor de genen die m herkennen)
 
Hoe krijg je 't voor elkaar om een trauma heli erbij te halen terwijl je op circuit rijd. Bedoel ok dat je vol rijd, maar dan nog vind ik 't knap om jezelf te totallen... Ben hier regelmatig op 't circuit te vinden met vrienden (Val de vienne, Magny cours enz...) en nog nooit een zwaar ongeluk zien gebeuren. Keertje paar motoren grindbak in maar daar blijft 't bij, en die gasten gingen ook voluit! :?
 
Hij kwam tegen zon betonnen hokje aan fzo, kweenie precies, hij stond later gewoon in de paddock 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top