Motor en motorrijden #7

Status
Not open for further replies.
Dan heb ik me motorrijdebewijs nog niet :( de week erop krijg ik het pasje pas..
Wat een kut zooi ook, al hadden ze nou gewoon het roze papiertje gehouden :(

Wat vinden jullie van Rev-it btw?
Heb wel leuke pakken gezien bij een motordealer..

Ook een goed merk geloof ik. Op motorforum zie je er genoeg mee :)
 
Vandaag maar weer een klein rondje van 106km meegepakt. Gewoon op de lucht gereden.. Rijden naar waar de donkere wolken niet zijn :D
 
Dan heb ik me motorrijdebewijs nog niet :( de week erop krijg ik het pasje pas..
Wat een kut zooi ook, al hadden ze nou gewoon het roze papiertje gehouden :(

Wat vinden jullie van Rev-it btw?
Heb wel leuke pakken gezien bij een motordealer..

revit maakt goed spul :)

Btw :P beter kan je vrijdag meerijden...
Wie gaat er verder mee dan nog ? Rowan, DJ, Timmy ? wim/huib ? Dvo ? Joshua ? zeg het maar :)
 
Ga straks even langs Safe als ik van de Erasmus kom. Word schijtziek van die goedkope kk handschoenen die ik nu heb. Gelijk maar goede aanschaffen, die ik wel gelijk heb :+

Zit nog steeds op mn laarzen van motorgoedkoop.nl te wachten die ik nog maar 2 mnd terug besteld heb :+
 
Gewoon: BWINNGGGGGGGGGGbwingggBWI*plok*prrrrrrrpringpringpringpring@$!%@^@^#$%# :@@ :@#@#

Zoiets

nee: mwoooooppppp.......WTF! pruttelpruttel, *hengst aan gashendel* Nouhouwwww :(

Had mn gasnaald standje versteld, hij liep wat te rijk bij rustig door de stad rijden. Mareh gaskabel niet goed in t tonnetje gedaan, dus toen ik testrondje ging rijden schoot ie los...paar km van mn huis :|

Wel vaag, probeer ik mn stationair schroef te verdraaien zodat ik rustig naar huis kan rollen, stopt er 1 of ander wijf of ik hulp nodig had, en of ze me ff heen en weer moest brengen naar huis :+
En nee ze was niet lekker :|
 
Net mn avb gehaald.. in de stromende regen :|

11 juni theorie en daarna zsm praktijk examen.. en dan eindelijk een motor aanschaffen :D
 
Niet fokken met een rode honda! :|











:P:*

52y0hsj.jpg


Kiss my marble italian red Suzuki butt :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top