Motor en motorrijden #4

Status
Not open for further replies.
Dat bedoel ik met "nog geen echt europees rijbewijs" idd :)

Zou wel mooi zijn, kon je lekker in belgie beginnen met lessen. Lekker vroeg, en met je ouders enzo.. Ook redelijk goedkoper geloof ik.

Vroeger kon je trouwens in sommige regio's legaal zonder rijbewijs rijden. Dan moest je wel binnen de gemeente blijven oid. Mijn trainer vertelde dat die dat vroeger tijden gedaan had. Zou nu ook wel gaaf wezen:W



@Dvo gefeliciteerd
 
Gips is eraf, 3 uurtjes nu. Maar rijden gaat 'm nog niet worden. Mn enkel is zo stijf als de pik van Ron Jeremy.

Ik ging dus vandaag die wrak kosten ophalen @ schadebedrijf. Stond er een gixxer daar net binnen gebracht. Dus ik kijk er naar K2, K3 zag hij eruit. Komt die verkoper. Ja gebouwd in 2004, overjarig gekocht in 2005. Op het kenteken stond ook voor het eerst op kenteken gezet in 2005.

[ir]http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=26360571[/ir]

Dus ik ging weer even bijdehand doen, ik zeg; Nou 2003 is het laatste jaar dat ze dat model gemaakt hebben volgens mij. Dus hij het kenteken erbij pakken. En inderdaad, bouwjaar 2004, voor het eerst op kenteken 31 mei 2005. Moet ik daar nou veel waarde aan hechten?
 
Last edited:
Gips is eraf, 3 uurtjes nu. Maar rijden gaat 'm nog niet worden. Mn enkel is zo stijf als de pik van Ron Jeremy.

Ik ging dus vandaag die wrak kosten ophalen @ schadebedrijf. Stond er een gixxer daar net binnen gebracht. Dus ik kijk er naar K2, K3 zag hij eruit. Komt die verkoper. Ja gebouwd in 2004, overjarig gekocht in 2005. Op het kenteken stond ook voor het eerst op kenteken gezet in 2005.

*pic*

Dus ik ging weer even bijdehand doen, ik zeg; Nou 2003 is het laatste jaar dat ze dat model gemaakt hebben volgens mij. Dus hij het kenteken erbij pakken. En inderdaad, bouwjaar 2004, voor het eerst op kenteken 31 mei 2005. Moet ik daar nou veel waarde aan hechten?


Mjah, een vriend heeft ook op die manier zijn overjarige R6 gekocht, 3000€ korting kreeg hij toen! Dus hangt er helemaal vanaf wat dat moet kosten dan, op zich valt er wel een goede deal te maken :)

Feli Danny
 
Feli Danny.

Word trouwens goed moe van het wachten op mn laarzen :(

Even opzoeken of GLS ook op zaterdag bezorgt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top