Motor gister echt overgedragen aan de nieuwe eigenaar
goed voorschut
altijd starten en toen niet na een uur proberen
accu leeg gestart
aanlopen deed het niet.
Die man thuis gebracht (was een kennis)
Ik met me vader de de bougie los gehaald wat een k*t klus, had geen speciale bougie sleutel dus met pijp sleuteltjes aan het kutten geweest.
bougie was goed vet, wij hem schoon maken en aangesloten met startkabels en toen wilde die na een plof wel starten
(vermoed vuilje in de carb)
Maar die man heeft hem als nog opgehaald dus ben er nu vanaf .
nu auto terug betalen heb ik weer geld voor me rbw en dan van de zomer kijken voor iets anders, model gs500 / cbf500
Een kennis van mij zit voor een jaar in Duitsland (studie) en wil graag z'n motorrijbewijs daar halen. Uiteraard moet het ook geldig zijn als ' ie straks weer terug komt naar NL. Kan dit allemaal zomaar?
Een kennis van mij zit voor een jaar in Duitsland (studie) en wil graag z'n motorrijbewijs daar halen. Uiteraard moet het ook geldig zijn als ' ie straks weer terug komt naar NL. Kan dit allemaal zomaar?
Een echt europees rijbewijs bestaat nog niet echt. Maar een duits rijbewijs moet gewoon omwisselbaar zijn tegen gelijk welk ander van de EU. Als je vriend wilt, kan hij ook een spaans rijbewijs krijgen
Een echt europees rijbewijs bestaat nog niet echt. Maar een duits rijbewijs moet gewoon omwisselbaar zijn tegen gelijk welk ander van de EU. Als je vriend wilt, kan hij ook een spaans rijbewijs krijgen