Zoow, bijna een laser demper voor mijn GS500 geregeld en hopelijk gaat ie deze week nog naar motoport voor 25kw kitje. Moet volgende week vrijdag afrijden, dus wil snel rijden mocht ik het halen .
Enne Lennox, wat zit positie, gaat helemaal goed met m'n 1m90... En kwa wind, dat hou je altijd met een roadster, bij de 200+ voel je 't idd wel, maar ik moet zeggen, je raakt echt gewent kwa nekspieren...
Als je in ze 1 tot 15.000 ging zat je op de 120km/h. Kwam natuurlijk wel door de SP2 bak met hele lange 1. Vanuit stilstand wegtrekken was wel een hele klus, vanwege het nihile koppel bij die toeren en de lange overbrenging.
Maar gewoon een super zeldzaam ding, volledig instelbare voor- en achtervering (zelf de 1996-2003 GSX-R 600 heeft niet een UPSD/instelbare voorvork).
Leuke tijd mee gehad.
Maar met me 1.93 en een motor die amper groter is dan die 50cc racemodellen waren lange ritten echt uitgesloten.
verkoper bij hans van wijk vertelde mij laatst dat suzuki je een 25 kw computer te leen geeft, en dat je alleen maar de installatie kosten moest betalen a ong 80 euro.
dan krijg je na 2 jaar je snelle computer weer terug en moet je die langzame teruggeven.
ging wel over een gsxr600 k4/k5
125 euro voor de 25 kw set (komt in de carb)
Arbeidsloon incl uitdraai en afstellen : ongeveer 100 euro
Rest van de kosten : kenteken laten veranderen door Rdw enzovoort
Aghja, moet maar gebeuren.
Je neef zal hem wel @ gas hebben laten begrenzen + een uitdraai naar zijn verzekering gestuurd (niet 25kw @ kenteken dus!)
Bij een vriend van me hadden ze in de 4 carbs 4 boutjes gedraait zodat het vacuum gedeelte van de carb niet open kon (alleen de gasklep dus, of weet ik ook eigenlijk veel hoe je dat allemaal precies noemt )
Dat was er ook weer uit met 15 min sleutelwerk...
Als ze dat zelfde truucje doen bij jou, en er 125 euro voor vragen... is dat best een naaistreek want het stelt zeg maar echt helemaal niks voor.