Motor en motorrijden #4

Status
Not open for further replies.
Maar het geeft verder niet hoor Sandor.. Wij stappen straks op onze motor, in onze auto.

Jij stapt op je fiets of in de bus :D :L
scooter ;) (waar ik nog niet mee ben meegevallen, laat staan dat hij gestolen is.)
zo zie je maar hoe volwassen je bent.
 
scooter ;) (waar ik nog niet mee ben meegevallen, laat staan dat hij gestolen is.)
zo zie je maar hoe volwassen je bent.

haha omg:D Dat slaat echt nergens op :D Mjah, wat verwacht je ook van een 17 jarige :+




En nu moet je snel happen :D
 
idd :+ @ sandor

Maargoed, ontopic. Ik was vorige week m'n voorlopig rijbewijs gaan halen bij het gemeentehuis. Deze heb je in Belgie voor alle rijbewijzen (auto, 25kw, 25+kw, vrachtwagen enz;...), en ze zijn allemaal hetzelfde. Enige wat er verschilt is dat er onder een strookje is, en ze een gaatje zetten voor welke rijbewijs het is. Maargoed, was het gaan ophalen, werd ik de dag erna opgebeld. Die vent: Jaaa euh, ik heb een verkeerd gaatje gezet, die moest bij 25kw gezet worden, maar ik heb die bij 25+kw gezet. :L Dus kon ik "legaal" onbegrensd rijden :+
Dalijk maar es teruggaan
 
Deze wil ik dus als eerste fiets :)
SV_Cheddar_3_lrg.jpg


Of de "nieuwe" versie met volle kuip
154-GTP4.jpg
 
Ok, luister :) sandor, hou op met je kinderachtige gedrag... (reacties pm je maar, niet meer hierop in gaan in dit topic)
Dvo hap niet zo :P
 
Maar de S gaat toch harder? :+

Ik vind de sv met kuipje wel mooi. Het oude model met klein kuipje, de nieuwe met volle kuip (is het net een wannebee supersport :p ).
 
Precies :P zo wannabee supersport. Daarom vind ik juist die naked vetter.
Met een kuip is een SV (imo) weer zo van ''net niet''. Snap je wat ik bedoel ?
 
Snap je hoor jasper ;) Zelfde bij de CBR. Je hebt de R die een vette ss is. De F is dan net weer niet sport genoeg, maar ook net geen toerding.
Denk dat dit net het "speciale" is van de SV met volle kuip. Ziet er sportief uit, maar toch nog geschikt om ff door zweden te rijden bv :p

De bedoeling is om met een fiets als de sv vertrouwd te raken met motorrijden zodat er na een jaar of 2 een appie rsv kan komen of een duc als ik geld begin te schijten :D

edit: als ik een bike wil met ronde koplamp is het toch wel een duc sport 1000
DucatiClassic_Sport1000.jpg
 
Snap je hoor jasper ;) Zelfde bij de CBR. Je hebt de R die een vette ss is. De F is dan net weer niet sport genoeg, maar ook net geen toerding.

je praat wel erg in "hokjes", van alle markten thuis zijn is imo veel handiger... tenminste, t is maar waar je je fiets voor wil gebruiken.
 
Last edited:
Iemand ervaring met: MotoWebShop.com

Vorige week wat besteld :P , ben benieuwd hoe snel ze normaal gesproken leveren :)

In de voorwaarden staat binnen 2 wkn, maar dat is ook zo ruim begrip.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top