Stephan. Senior User 6 March 2007 #603 Was grapje hoor :* Denk ook trouwens dat het voelbare verschil tussen 3.0 en 3.5 niet extreem groot is.
Was grapje hoor :* Denk ook trouwens dat het voelbare verschil tussen 3.0 en 3.5 niet extreem groot is.
pimS Dajumn! 6 March 2007 #604 Pruttelbakje said: is geschikt voor 25kw toch? wat voor prijs had je in gedachten? Click to expand... Nee, niets bekend op kenteken.....
Pruttelbakje said: is geschikt voor 25kw toch? wat voor prijs had je in gedachten? Click to expand... Nee, niets bekend op kenteken.....
P Petrik. Well-Known Member 6 March 2007 #605 DvO said: Kleine vergelijking *Tabel* bron: Motor magazine nr 5 '07 Click to expand... Zag het op MF, best rap die dude ook die zn duc 1098 na een week verkoopt omdat ie niet snel genoeg is
DvO said: Kleine vergelijking *Tabel* bron: Motor magazine nr 5 '07 Click to expand... Zag het op MF, best rap die dude ook die zn duc 1098 na een week verkoopt omdat ie niet snel genoeg is
Folkert@MinaRally Freude Am Fahren 6 March 2007 #606 Kwam me oude motortje weer tegen... Na bijna een jaar motorloos te zijn, wil ik deze zomer toch wel weer iets gaan halen. Heb alleen ook nog andere wensen....ah keuzes maken.x|
Kwam me oude motortje weer tegen... Na bijna een jaar motorloos te zijn, wil ik deze zomer toch wel weer iets gaan halen. Heb alleen ook nog andere wensen....ah keuzes maken.x|
S Sandor ****** 6 March 2007 #607 aC'88 said: Ik zou idd echt blij zijn. @Sandor, met sommige dingen kan je idd niet te vroeg mee beginnen, maar je kan er soms beter ook helemaal niet mee beginnen Click to expand... doel je nu dat ik er geen reet van zou kunnen?
aC'88 said: Ik zou idd echt blij zijn. @Sandor, met sommige dingen kan je idd niet te vroeg mee beginnen, maar je kan er soms beter ook helemaal niet mee beginnen Click to expand... doel je nu dat ik er geen reet van zou kunnen?
S Sandor ****** 6 March 2007 #611 ik kon mijn antwoord al langer als vandaag :+ jullie bleven me maar opnaaien :'( nu is het goed geweest
ik kon mijn antwoord al langer als vandaag :+ jullie bleven me maar opnaaien :'( nu is het goed geweest
DvO Banned 6 March 2007 #613 Jij begint over vallen met een R1 die niet van mij is :L Moet je niet gaan huilen als je dan opmerkingen terug krijgt :*
Jij begint over vallen met een R1 die niet van mij is :L Moet je niet gaan huilen als je dan opmerkingen terug krijgt :*
S Sandor ****** 6 March 2007 #614 ja, heb ik dan ergens gelogen? je bent toch uitgegleden, so what. jij verteld dingen over mij waar je nu eens geen reet van weet.
ja, heb ik dan ergens gelogen? je bent toch uitgegleden, so what. jij verteld dingen over mij waar je nu eens geen reet van weet.
S Sandor ****** 6 March 2007 #617 jou is niets gevraagd lopen ze te bitchen dat ik niet met de volwassenen mag meepraten, de een is 18 en de ander 21 :L
jou is niets gevraagd lopen ze te bitchen dat ik niet met de volwassenen mag meepraten, de een is 18 en de ander 21 :L
Jelle Well-Known Member 6 March 2007 #619 Als onpartijdige toeschouwer kan ik concluderen dat het idd niet erg aardig is en bovendien nergens op slaat. Folkert, die 400RR was/is echt tof, maar is het nou een beetje te rijden op straat? Erg hoogtoerig ding toch, meer een circuitbak.
Als onpartijdige toeschouwer kan ik concluderen dat het idd niet erg aardig is en bovendien nergens op slaat. Folkert, die 400RR was/is echt tof, maar is het nou een beetje te rijden op straat? Erg hoogtoerig ding toch, meer een circuitbak.
DvO Banned 6 March 2007 #620 Maar het geeft verder niet hoor Sandor.. Wij stappen straks op onze motor, in onze auto. Jij stapt op je fiets of in de bus :L
Maar het geeft verder niet hoor Sandor.. Wij stappen straks op onze motor, in onze auto. Jij stapt op je fiets of in de bus :L