Motor en motorrijden #4

Status
Not open for further replies.
pm jasper anders even, die heeft nog in de hall of fame een project page van zijn huskie. die kan je vast wel wat vertellen over betrouwbaarheid en prijzen van onderdelen enzo:)

Die CR500 idd volgens mij. Maar daar stap ik als eerste motor echt nog niet op :D.
En mocht ie die Huky verkopen ligt deze toch buiten mijn budget helaas. Maar ik zoek gewoon rustig verder tot ik iets leuks tegenkom.
Thanks iig jullie horen me nog wel als ik weer wat op het oog heb ;).

Net AVD-examen gehad.. En geslaagd :) !
Morgen rijbewijs aanvragen en hopen dat ik mijn
motor optijd klaar heb, zodat ik meteen kan gaan rijden!

Feli..

Jeej vrijdag uit het gips.. Beter kan ik een beetje schakelen met mn poot dan. Meteen weer op de fiets om mn ego uit te deuken 8) hehe

Idd, moet je inderdaad gelijk doen! Als je van t paard afvalt moet je altijd gelijk weer opstappen

Dank u :)

Verder was het voor het examen droog, na het examen droog
maar tijdens examen alle regen opgevangen.. maarja... ik heb het gehaald!

Die CR500 idd volgens mij. Maar daar stap ik als eerste motor echt nog niet op :D.
En mocht ie die Huky verkopen ligt deze toch buiten mijn budget helaas. Maar ik zoek gewoon rustig verder tot ik iets leuks tegenkom.

Volgens mij was die inmiddels al weer op een andere over gegaan? Maar dat weet ik niet zeker. D8 een 250 ook..

Als jij mijn motor nou overneemt dan haal ik jasper zn cr500:)

Status
Not open for further replies.
Back