Motor en motorrijden #4

Status
Not open for further replies.
Weer op de ban toer siep? :P

Zit ook sterk te twijfelen (Horny Moose :*) om te gaan lessen.
Wat is nou het verstandigst? In het voorjaar, zomer, winter of herfst lessen? En dan met name gericht op drukte en ongemakken etc?
Las hier poosje geleden namelijk dat lessen in de winter best ideaal was..
Ik zou zeggen voorjaar. In de winter heb ik een paar keer met VRESELIJKE kou moeten rijden.. Maar in de zomer is het echt fuckin druk. Daarintegen regent het natuurlijk nooit in de winter :) En in de herfst en in het voorjaar wel :).. Moeilijk te zeggen. Ik zou gewoon de zomer mijden en de rest gewoon gaan :)
 
Ik les ook in de winter van de nu 20 :( uur denk 2 a 3 uur regen gehad voor de rest wel koud maar gewoon koud niet extreem koud.

wel relaxed.

Als de motor verkocht wordt dinsdag wordt de volgende een gs500
 
17 maart heb ik mijn eerste rijles. Kan alleen op zaterdag lessen, omdat ik doordeweeks geen tijd heb, maar hoop toch rond mei wel m'n papiertje te hebben. In mei heb ik ook nog een weekje vakantie dus als ik dan nu al wat met de instructeur kan regelen dat ik bijvoorbeeld in die vakantie een paar dagen achter mekaar les, dan moet ik mei wel kunnen redden denk ik :).
Dan mis ik dus eignelijk maar 1 maandje echt voorjaar dat ik zou kunnen rijden (april). Maar vanaf mei is het tot september ong. nog redelijk weer dus nog genoeg maandjes dit jaar dat ik erop kan zitten :).

Nu nog een motor kopen :(.
 
Siep (S. Wokkel),

Is die CR250 die te koop staat van jou? Dus die van de projectpage op motor-forum.nl?
Zoja, ben geïnteresseerd (PM evt. even):).
 
Last edited:
mankeert niks aan, je kan zelf wel wat sleutelen neem ik aan?

Jawel sleutelen is niet het probleem, maar het is alweer een motor van 13 jaar oud en Huqvarna staat nu niet echt bekend om haar betrouwbaarheid. Zeker niet deze wat "oudere" modellen.
Had dus liever iets als een CR250 gehad. Niet dat die dingen gemaakt zijn voor over de weg als supermotard, maar onderdelen zijn overal te krijgen en niet te duur.
Loopt er iets stuk aan die Husqvarna dan zit je toch aan wat andere bedragen ben ik bang + dat ze later ook weer lastiger te verkopen zijn dan bijv. (weer :P) een CR250 denk ik.

Dan koop ik het liefst ergens een CR250 met kenteken en bouw ik die om naar supermotard. Maar die sm-velgen zijn zo ontzettend asociaal duur :X!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top