Volgens het motortheorie boek moet de speling 2cm bedragen, 1 cm omhoog, 1 cm omlaag vanuit het midden en moet belast gemeten worden, dus wanneer je op de motor zit..
[gvideo]htp://video.google.nl/videoplay?docid=-7298676089351676779[/gvideo]
Als je echt wil blazen, dan zou ik die snelweg richting Roosendaal pakken. Is voor jou ook niet de wereld
Alleen bij Borgwerf (indus) inhouden en de rest kan je vol klapperen. Heerlijk rustige weg.
Enige wat je kan doen is je plaat er gewoon afhalen lijkt me?
Thanks, ziet er goed uit. Ook eens voor kijken. Kentekenplaathouder kan je toch wel zelf maken van alu lijkt mij?
Inderdaad zekker op een zondag :W alleen toch gaan ze er steeds vakker op controleren.....maar voor de rest echt lekker snelweg, nieuw asfalt (richting roosendaal) en zitten paar rechte stukken waar je makkelijk de topsnelheid kan uitproberen
Prakijk examen voor een motor, dan moet je ook remproeven, noodstop etz... maken maar een remproef moet je zonder koppeling doen toch? en pas op het aller laast je koppeling in knijpen? of is dit bij de noodstop?
Ja, of ff zo'n standaard ding van ebay kopen ofzo
Ben niet zo goed in alu bewerken Dus betaal liever iets meer dan dat ik iets gaars erop plak
Inderdaad zekker op een zondag :W alleen toch gaan ze er steeds vakker op controleren.....maar voor de rest echt lekker snelweg, nieuw asfalt (richting roosendaal) en zitten paar rechte stukken waar je makkelijk de topsnelheid kan uitproberen
Prakijk examen voor een motor, dan moet je ook remproeven, noodstop etz... maken maar een remproef moet je zonder koppeling doen toch? en pas op het aller laast je koppeling in knijpen? of is dit bij de noodstop?
Ik had 3 oefeningen op remgebied. Een precisiestop, een noodstop en normaal remmen.
Hoe het precies zat met koppeling weet ik niet meer zeker. Normaal remmen en precisiestop moest je volgens mij terugschakelen naar de 1e versnelling, bij de noodstop was dit niet verplicht.
Maar het is net zo gemakkelijk om dit jezelf wel aan te leren.