Motor en motorrijden #4

Status
Not open for further replies.
media


Ik zou me er niet op schamen :)

ieder zijn ding 8P
 
Dat is zo, maar 100% dat het degelijke blokken zijn, mooi geluidje. En ik vind het ook zeker geen verkeerd model..

Ook leuk;
media
 
Zondag nog samen met zo'n buell gereden, damn dat koppel is echt sick :O

Ook leuk dat de tank in het frame zit en uitlaat midden onder de motor. Het is echt een bochtenmonster. Trilt wel als de ziekte :D
 
een sv gaat gewoon net zo rap als een rsv, alleen een rsv zit ff sportiever.

Ik hoop dat je dit niet meent? <]

Een SV (suzuki) net zo snel als een RSV (aprilia) :rolleyes:

Denk dat je je vergist tussen een RSV en de RSV-R -:- Of tussen de naked en de kuipversie van de SV ;)

Maar is idd zo dat bij de SV-s de clips-ons iets lager zitten dan van de SV-n.
 
opzich geloof ik t wel dat een sv1000 en een rsv niet zo heel ver uit elkaar zullen liggen.
qua power zal t ongeveer in dezelfde richting zijn denk ik. alleen luchtweerstand zal wat hoger zijn bij de sv
klinkt wel logisch imo
 
opzich geloof ik t wel dat een sv1000 en een rsv niet zo heel ver uit elkaar zullen liggen.
qua power zal t ongeveer in dezelfde richting zijn denk ik. alleen luchtweerstand zal wat hoger zijn bij de sv
klinkt wel logisch imo

RSV
Vermogen: 105,24 kW - 143 pk/10.000 o.p.m.
Koppel: 101 Nm/8.000 o.p.m.

SV1000
Vermogen: 88 kW - 120 pk/9.200 o.p.m.
Koppel: 102 Nm/7.200 o.p.m.

Dacht echt dat de SV1000 minder vermogen had idd :)
Dan zat Huib er toch niet naast :*
 
Zondag nog samen met zo'n buell gereden, damn dat koppel is echt sick :O

Ook leuk dat de tank in het frame zit en uitlaat midden onder de motor. Het is echt een bochtenmonster. Trilt wel als de ziekte :D

Tjah, harley-blok he, moet wel vies trille :D
Hier in de buurt is een harley/buell-dealer, daar staan altijd vette en speciale harleys en buells :~

edit/ Deze komen van daar:

buell_1.jpg

buell_2.jpg

buell_3.jpg

buell_4.jpg

bianco_1.jpg

bianco_2.jpg

bianco_3.jpg

bianco_4.jpg

bianco_5.jpg

xb12ss.jpg
 
Last edited:
thnx, nu afwerken met kleine details :)

Carbon achterspatbord + hugger
accessory08.jpg

Andere dempers
rem + koppeling hendel
Rem + schakelset
 
Oude rsv is iig bijna net zo snel als de SV1000... Alleen is het helemaal niet met elkaar te verglijken. En tja wat betreft de Buell, leuke motor, maar zou het niet kopen. Hoor toch te vaak dat de achterste cylinder kapot gaat vanwege (lucht)koeling :? Het zal wel heel lekker rijden, 100pk en lekker veel koppel :P Alleen met m'n 1m90 is de buell toch echt wel te klein voor mij :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top