This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en motorrijden #4

Status
Not open for further replies.
je praat wel erg in "hokjes", van alle markten thuis zijn is imo veel handiger... tenminste, t is maar waar je je fiets voor wil gebruiken.
Was niet echt neg. bedoeld ook
Vind het alround karakter een enorm voordeel. Sportief uiterlijk + geen te lage clip-ons zodat je na 100km nog geen pijn in je polsen hebt
 
Zag het op MF, best rap die dude ook die zn duc 1098 na een week verkoopt omdat ie niet snel genoeg is

Of niet?! Wat een aap, om z'n nieuwe Duc direct weer weg te doen omdat ie voorbij gereden werd door een Kawa. Zo iemand is gewoon dom en doet graag erg stoer of heeft gewoon veeeeeeel te veel geld en weet van gekkigheid niet wat hij ermee moet.
 
Zulke fietsen vind ik ook tof. Alleen zit het voor geen meter vind ik. In utrecht even geprobeerd, maar vond het geen succes. + Enorm veel luchtweerstand lijkt me.

Ja ik les op een redelijk vergelijkbare fiets, qua houding en luchtweerstand e.d (suzuki gs500). Dat is dus echt 1 groot minpunt.

Het zit btw wel lekker vind ik.
 
Toevallig meer mensen de stand van Hyosung gezien op de beurs? Leuke nieuwe fietsen voor niet veel geld op het eerste oog. Maar heb al van meerdere kanten gehoord dat je er absoluut vanaf moet blijven..
 
Een kennis van me heeft er onlang 1 gekocht, ben benieuwd.

Ik heb zelf al es op de naked 650 (dacht ik?) gereden en die vond ik erg slecht remmen, voor de rest niet echt veel speciaals. Dingen hebben een aangepast suzuki blok dacht ik?
 
@michiel

Dacht ik ook gelezen te hebben ja Ik zou me er absoluut niet aan wagen, maar dat kan ik niet uit praktijk ervaring vertellen. Ik zou toch voor yamaha suzuki honda kawasaki etc gaan Ookal ben je dan voor een 2de handse soms nog wel duurder uit.

Maar denk dat mijn eerste motor een gs500 gaat worden als ik me rijbewijs heb gehaalt en nog een budget over houw om een fiets te kopen en te onderghouden(moet ook nog studeren en mezelf onderhouden ) Maar lijkt me een mooie motor om mee te beginnen. Zit alles op wat je op een motor nodig hebt, vrij simpele techniek, en toch wel een erg goede motor denk ik(zeker om mee te starten)
 
Die krijgt die kennis van me, ben benieuwd hoe de afwerking is (voor die prijs)

Ik vind hem nou niet écht als een supersport uitzien op de een of andere manier
 
Voor de mensen die nog iets nodig zijn, 15 maart is er 20% korting op alles, bij ten Kate motoren in Nieuwleusen. Mooi ff mijn slag slaan
 


een sv gaat gewoon net zo rap als een rsv, alleen een rsv zit ff sportiever.

@ dvo? wat voor motor had jij hievoor? ding is wel uber bruut
 

Dit vind ik echt een van de mooiste bikes die er zijn
 
Ik heb wel een leuke R1 gezien op marktplaats, €3100,- alleen zonder kenteken.


Weet iemand hoeveel geld het ongeveer gaat kosten om hem op kenteken te krijgen

Huib
 
Status
Not open for further replies.