This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Ik had een mail gekregen dat er al 2 data op assen bekend zijn.

Beste Racer,

De data van de Road Race Promotion circuitdagen op het TT-circuit Assen in 2009 zijn nu al bekend !!!
Op dinsdag 14 april (dag na tweede Paasdag) en op maandag 25 mei kunnen we weer lekker gas geven op het mooiste circuit wat Nederland rijk is.

De inschrijving is vanaf vandaag geopend via www.circuitrijden.nl. Wees er snel bij want onze circuitdagen op Assen in 2008 waren al binnen 1 week volgeboekt !

Dus schrijf je snel in en ben verzekerd van een plek !

Tot ziens op Assen !


Met sportieve groet,
Road Race Promotion


Postbus 53
9422 ZH Smilde
Nederland
Tel: +31(0)592-420011
Fax: +31(0)592-420194
www.race-shop.nl
www.circuitrijden.nl
 
Ik vind het zo naadje.. Hoe vroeger je in het jaar gaat zitten, des te meer kans er is op regen en zooi.. April, dan sneeuwt het tegenwoordig nog man :+

Ik zat btw ook al te denken over een circuitmotor, er dan eentje kopen, daar een dag mee rijden en hem daarna weer de deur uit doen.. Alleen het risico dat je er dan mee blijft zitten . Daarnaast zal het niet zo fijn zijn aangezien je dan die dag die motor nog moet leren kennen..
 
Idd, voordat je zo'n motor lekker afgesteld hebt voor jezelf etc. benje ook weer tijd verder! Beter een vrij 'goedkoop' circuitmotortje pakken en die wat langere tijd houden, als je geluk heb kost het ook niet veel

Bij mij staat er nu alleen nog een kaal frame met een voorvork in de schuur, wel goed dat ik hem opnieuwe opbouw. Zitten genoeg asjes vast etc. wat je niet eens met rijden.
Halve linksysteem zat vast Ach binnekort alles weer als nieuw.
Zuigerkitje met nokkenasketting ook binnen
 

Geloof me, die snelheid van b.v. vrij rijden hou je echt niet bij zonder de nodige circuitervaring.
 
Croix is ook een stuk kleiner/korter, voor een 1000 wat minder leuk b.v.

Ik zou beginnen op Niveau 1 of Niveau 1+. 1+ wordt via de motorsportschool opgegeven als vervolg op Niveau 1. Zeker als je wat vooruitgang wil boeken, is een goede basis een must imo.
 

April 2008 was volgens mij de mooiste maand van het jaar qua weer

Als er 1 maand is wanneer ik wil gaan racen, is het wel april... meeste kans op goed weer.
 
Croix is 2km en 10 meter breed. Wel minder idd als andere banen .

Wat nou als je geboekt hebt a 350 eu en het regent de hele dag. Dan of je gaat in de regen of je bent je geld kwijt?
 
Met een set regenbanden schijnt het echt tof te zijn, maar dan moet je wel ff de knop omzetten. Ik ben echt geen held in de regen, dus mij lijkt het niks
 
350 euro is wel erg veel

Dagje assen is duur... dat kost 175 euro volgens mij, en zandvoort 150. Zoiets iig.
 
Opzich heb ik geen hekel aan in de regen rijden..

vind het zelfs best leuk, alles lijkt wat harder te gaan en gaat vaak allemaal nog prima.. je moet alleen geen kneedowns willen maken..

Maar ik ga niet voor mijn lol in de regen rijden, zo is het dan ook weer niet :+
 
Status
Not open for further replies.