Motor-en-Motorrijden #16

Status
Not open for further replies.
ik ben wel aan het proberen om afslagen en opritten steeds harder en platter te kunnen nemen schiet alleen nog niet op.

Ik moet nog veel oefenen :)
 
boete.jpg


http://www.tctubantia.nl/regio/twente/3083755/Verkeersboetes-in-Duitsland-fors-omhoog.ece

:(
 
Dat zijn aardige bedragen :X

Maar ik kom er toch nooit, als je in de buurt van de grens woont is het zuur..
 
och ik ben het er wel mee eens hoor, zouden ze hier ook is moeten doen

alleen voor te hoge snelheid dan niet, maar de rest ? no problemo tis ook achterlijk hoe sommige figuren hier rond rijden.....
 
lol :P

Gisteravond btw nog vette rossi actie gehad... knalde volop op een bocht af, lekker hoog in toeren natuurlijk :W en toen ik iets af geremd was schakelde ik terug, toen schoot ie weer lekker in de toeren waardoor vervolgens mijn achterwieletje even lekker begon te glijden :# Voelt altijd best tof.. Bochtje ging ook best hard vervolgens..

Dat wordt op nieuwe motoren toch voorkomen door de slipperclutch? Lees er wel eens over, ga er altijd van uit dat het daar voor is, maar weet het niet zeker...

Dat is juist hetgene wat ik nu aan het oefenen ben:P

Op het industrie terrein staan bij elke bocht 50 strepen oid:P
Alleen wil ik nu wel een SC want achterwiel klappert als een gek soms en dat is goed link en met een SC kan het dus veeel gecontroleerder..
 
och ik ben het er wel mee eens hoor, zouden ze hier ook is moeten doen

alleen voor te hoge snelheid dan niet, maar de rest ? no problemo tis ook achterlijk hoe sommige figuren hier rond rijden.....

Rest ben ik het ook volledig mee eens, maar zo werkt dat nu eenmaal niet.. ALs het omhoog gaat, gaat alles omhoog..

Ik woon zelf op 10 minuten van de grens en had me net een maand geleden voorgenomen om alleen nog maar in DE hard te gaan rijden, aangezien de boetes daar geen fuck kosten en je je rbw niet kwijt kan raken daar (rijontzegging voor DE kan alleen volgens mij).. Net vandaag ff rondgebeld wat betreft een internationaal rijbewijs om die dan eventueel in te leveren als ik word aangehouden.. Maargoed, dat zou dan nog een paar maandjes zijn werk doen en dan is het uit met de pret :(

Als je dicht bij de grens woont was het ideaal! Ook veel mooiere wegen daar! Veel mooie bochten vooral, auto's anticiperen daar ook veel beter op motorrijders
 
het wordt echt een kinderachtige wereld vind ik, je mag steeds minder en mag bijna nergens meer inhalen etc etc



over een paar jaar moet je toestemming vragen om te mogen poepen:)
 
[ir]http://img371.imageshack.us/img371/1639/s0146hl4.jpg[/ir]

Dinsdag worden de kappen gespoten...



Word toch maar bordeaux rood denk ik... of goudkleurig.. metallic


Het frame blijft namelijk grijs en danstaat antraciet er niet bij denk ik...
 
ja klote heeej...


Tsah ik doe het liever in een keer goed, dat het mij ook bevalt. Het maakt wel de motor.
 
pfff nieuwe tank wil nog niet gaan werken, benzine retour komt bij mn tank dop uit, de overloop dus oid. lkr gaar weer!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top