Motor-en-Motorrijden #16

Status
Not open for further replies.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=8EY3cy1Yd_8&feature=user"]YouTube - aprilia rsv mille r[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=52XAbNhcryM&feature=related"]YouTube - Aprilia RSV Mille R[/ame]

Sound :) En looks natuurlijk 9||6
 
wat is het?
Een yamaha dr ofzo?
Ziet er wel gijnig uit, alleen wel even spuiten zeg:X
En ff van die beschermkapjes voor onder aan je voorvork, ivm steenslag is ook wel verstandig;)
 
Even spuiten :P? Ding is in perfecte staat en de kleuren bevallen me toch wel.

Is btw een Aprilia 6.35. Rotax blokje met 350cc 4takt en 4 kleppen.

Beschermkapjes komen er idd op..
 
Grappig ding die aprilia...vind alleen dat duc kontje 10x niks.

@ siep ik zou gewoon antraciet doen en je frame lekker grijs houden. Gaat echt wel mooi staan.
 
Is dat niet een FZR kontje?

Edit: Nee dus:

imag0041.jpg
 
kut!

Klagenoot van me belt vanmiddga dat hij een boete binnen heb gekregen op de zeeweg richting zandvoort geflitst.

Reden daar toen met zn 5en, (3 motoren 2 auto's)

Ik was de hele tijd zwaar aan t knallen:+ Hij heeft 192 eurie boete(30pu te hard) Ik 84 euro:P , wachte toen blijkbaar net ff op de rest....
Andere klasgenoot 145, andere die wat rustigger deed 24 euro.
En van de laatste weten we t nog niet.

Goede verdiensten voor justitie, 4 bekeuringen in 1 minuut 8P
 
Is godverdomme een mooi ding David. Niks niet spuiten! Ding ziet er perfect uit! Lekker opvallend en staat mooi in de lak..

Ik ben trouwens de laatste tijd minder in de beschermende kleding :o Vandaag zelfs met in een shirtje gereden. Ik weet dat het slecht is, en dat ik alles open haal als het mis gaat. Maar toch geeft het ook wel weer een 'vrij' gevoel..
 
Is ook iedereens eigen keuze, maar dan niet janken als je op je bek gaat ;)...

En wel ff foto's posten dan, zodat wij/ik je kunnen uitlachen :+
 
Moet stiekem ook bekennen dat ik 240 met een spijkerbroek heb gedaan. Tis zo fucking heet met alles aan.

En niemand durft bij mij achterop naar het strand...:D
 
Moet stiekem ook bekennen dat ik 240 met een spijkerbroek heb gedaan. Tis zo fucking heet met alles aan.

En niemand durft bij mij achterop naar het strand...:D

Hahahah, hier net zo (niet dat ik naar het strand ga).. Veel lui durven niet achterop bij mij, omdat ik wel eens zeg dat de kans dat ik dood ga op de motor er toch wel is :')... Zijn allemaal bang dat ik dan als een gek ga rondmaaien met die lui achterop :+
 
Morgen naar school doe ik ook lekker spijkerbroek aan. Heb geen textiel broek, en in leer is ook zo wat. Wel leren jack en handschoenen gewoon aan. Lekker op gemakje.

Reed vandaag in auto terug van school. Komt er een gozer op een bmw met 140+ voorbij knallen in korte mouwen. Dat is andere uiterste.
 
Morgen mn kentekenplaat maar op mn rugtas ducktapen, en dan op mn werk ff een nieuwe steun gaan maken voor mn kenteken plaat:P

Nieuwe tank zit er btw op, en ff ander licht, zelfde kuipje als siep.

planning is eom een ktm exc2006> kuipje te gaan proberen
 
Vanochtend na me werk in werkbroekje en vestje:P

Scheelt dat het 3x gasgeven is en ik ben er:)

Heb trouwens beetje besloten dat ik me motor Supermotard houd denk ik:)
Dus dat gaat hij als het kut weer is helemaal uit elkaar en gaat ie ECHT vers worden!

Frame coaten
Proberen zwarte of alu tank te regelen.
Wit plastic
Stickerset
Andere pijp
Radiaal pomp voor en andere schijf
En vast nog meer pretspul})
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top