Motor-en-Motorrijden #16

Status
Not open for further replies.
of kijk of die deze kleur deep red kent..

zoiets
+foto+

*koningsbak trouwens



Is gewoon bordeaux toch?


33891728.jpg


Dat is ook gaaf...


die word het of bordeaux
 
Last edited:
Oppleuren hoor! Gewoon dat frame zwart en de kappen antraciet. Dat is :~ En je basis is nu ook :~
 
Siep, Anthraciet gaat echt wel staan hoor.
Ant. + zilver + zwart is prima.

Candy Apple is mij ook iets te 'cliché'..
 
Foto-KSXWQZKR.jpg

Foto-DHIGFAJL.jpg


Nieuw pak gekocht 8)

Vnv ook ff heerlijk weze bleren, samen met me neefje, een vriend en patrickV van't forum. K wordt alleen wel para van dat ongedierte:(
 
Idd word je niet vrolijk van met crosshelm en 140 en dan vliegsels tegen je smoelwerk:X

Degene die 75E kregen voor kenteken plaat niet goed leesbaar zijn genakt:P?
Op de bon staat toch echt 60E
 
Het veranderd nogal eens, ik heb volgens mij €50 betaald laatst. Vandaag met m'n buell de 3000km gepasseerd. Maar het vermogen begint toch enigzins te vervelen, er kan nog wel een racekitje op, maar dat kost zwaar geld. Dus dat zal nog wel ff duren..
 
Kreeg gister ook even een beste vlieg/bij in mn nek. Dat blijf je ook wel een paar dagen zien :D
 
Ik had btw mijn helm+vizier ook gedaan met NXT-wax.. Dat heeft op mijn vizier best geholpen, had er beduidend minder vliegen op dan anders! Tis er alleen zo weer af, één keer vizier weer schoonmake en het is weg
 
Gewoon een vochtig keukenpapiertje is al voldoende namelijk. Even er op leggen zodat die lijkjes kunnen losweken, daarna poets je ze gelijk weg.

En blijft je wax nog zitten ook. Scheelt ook hoelang je die wax laat curen/inwerken voordat je het uitpoetst.
 
Ik gebruik regenwater (zonder kalk) daar spuit ik mijn vizier mee in, laat ik ff inwerken en vervolgens veeg je ze er zo vanaf...
 
Het veranderd nogal eens, ik heb volgens mij €50 betaald laatst. Vandaag met m'n buell de 3000km gepasseerd. Maar het vermogen begint toch enigzins te vervelen, er kan nog wel een racekitje op, maar dat kost zwaar geld. Dus dat zal nog wel ff duren..

Vermogen gaat altijd vervelen ;)
 
Gewoon een vochtig keukenpapiertje is al voldoende namelijk. Even er op leggen zodat die lijkjes kunnen losweken, daarna poets je ze gelijk weg.

En blijft je wax nog zitten ook. Scheelt ook hoelang je die wax laat curen/inwerken voordat je het uitpoetst.

Keukenrol krast ook heel licht. Ik heb zo'n "speciaal" doekje liggen voor mijn vizier. Daar blijft iedereen in huis met zijn poten vanaf. Gewoon zorgen dat er geen (af)wasmiddelen mee worden uitgesmeerd.

Gewoon met water inderdaad afnemen idd.
 
Dat is juist hetgene wat ik nu aan het oefenen ben:P

Op het industrie terrein staan bij elke bocht 50 strepen oid:P
Alleen wil ik nu wel een SC want achterwiel klappert als een gek soms en dat is goed link en met een SC kan het dus veeel gecontroleerder..

Een 1 cil heeft dat ook wel wat meer als een 4cil :)
 
Met wat maak je je vizier schoon dan?

Ligt er aan.. Soms met glassex, soms met water, soms met allesreiniger, net wat ik tegenkom in huis..

Moet binnenkort toch een nieuwe helm hebben, dit vizier gaat vanzelf open als ik naar links kijk met 140+ :X
 
Ik demonteer me vizier gewoon, gooi er een dot afwasmiddel op aan de binnen- en buitenkant, houdt hem onder de (warme) kraan, met btje in laten weken en afspoelen is tie weer bling bling.
 
Ligt er aan.. Soms met glassex, soms met water, soms met allesreiniger, net wat ik tegenkom in huis..

Moet binnenkort toch een nieuwe helm hebben, dit vizier gaat vanzelf open als ik naar links kijk met 140+ :X

Met allesreiniger haal je b.v. dus ook die waxlaag eraf.

What's in a name?

Water is dus voldoende idd.

Lennox, ik heb er geen last van van die krasjes. Gewoon met een vochtige keukenrol, dan krast het volgens mij niet/amper. Een droge keukenrol kan ik me wel voorstellen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top