Motor-en-Motorrijden #16

Status
Not open for further replies.
ik ben student en heb / had niet zoveel te bestede voor 850 euro lijkt me dat ik een nette koop gedaan heb.
 
Uitboren, of wat soms ook nog wel wil werken:
Torx bitje erin slaan met hamer (wel bitje gebruiken die kapot mag) (eventueel van te voren een klein gaatje boren).
Dan proberen met een grote hefboom deze los te draaien (wel eerst laten ´schrikken´ door er paar keer flinke mep op te geven met hamer).

Zo beschadig je als je het voorzichtig doet je orginele draad niet.

Zeker niet met 5 bouten gaan rijden, je remschijf zit niet voor niets met 6 bouten vast...

aardig gat erin boren en linksdraaiende tap / bout uitdraaier erin, wel voorzichtig en niet dat ding erin breken, want dan ben je echt klaar :p
 
Sorry, heb geen andere afbeelding als de flyer
flyer_gofast_delivery4.jpg


Rijdt echt heerlijk :W
Makkelijk 140 met z'n twee erop en 150/160 alleen wind mee snelweg
 
ja idd eerste motor

Waarom voor gekozen
- 25 kw (ook op kenteken)
- goedkoop 850 euro :D
- gs500 staan bekend als oerbetrouwbaar, wendbaar.
- leuk uitziend model voor die prijs cat.
- pluspunt = vollekuip (regelmatig lange stukken snelweg rijden)

een leuke cbf ofzo zijn een stuk duurder of veel ouder.
die ik nu heb is uit 1996

//edit

ik moet echt was aan die taartschep en knipperlichten doen


gs staat niet echt bekend als betrouwbaar hoor:D
 
Weer alex voorbij zien rijden, ik stond aan de dijk met nog een gozer :P
Lekker aan t touren achter 2 andere aan ? :D
 
Vandaag met collega/vriend ff heerlijk aan het knallen geweest8)
Feuteu @ boulevard
Yamahasboulevard.jpg



Rijden we een beetje terug knallen we volgas weg bij een stoplicht en rijden ong 140 door een flauwe bocht komen we half uit die bocht politie controle:eek:
Wij heel relax stoppen me collega wou nog weg knallen die heeft hem nog niet 25Kw, ik wel maar meteen schroef eruit gehaald}) gelukkig niet gedaan stonden 2 motors paraat:X

Nou jongens het gaat wel hard he
Ach viel mee toch?
Nou ging zeker over 100
Mwahh:P

Hij kreeg alleen bekeuring omdat ze kenteken te plat staat, dus viel weer goed mee:P
 
En inclusief foto van 1 vd ringrondjes (7,5 gedaan totaal)
VF500F14.JPG


Toch een stuk anders dan met de auto, ondanks het over het algemeen lagere tempo toch erg indrukwekkend.
 
lol

loop daarnet de trap op, werp een blik naar mn bike @ oprit..

wtf waar is mn kentekenplaat!
Ligt ie incl steuntje tussen mn achterwiel en achterbrug 8P
like..WTF

Gewoon afgebroken, volgens mij maakt ik te veel wheely's:P
 
lol :P

Gisteravond btw nog vette rossi actie gehad... knalde volop op een bocht af, lekker hoog in toeren natuurlijk :W en toen ik iets af geremd was schakelde ik terug, toen schoot ie weer lekker in de toeren waardoor vervolgens mijn achterwieletje even lekker begon te glijden :# Voelt altijd best tof.. Bochtje ging ook best hard vervolgens..

Dat wordt op nieuwe motoren toch voorkomen door de slipperclutch? Lees er wel eens over, ga er altijd van uit dat het daar voor is, maar weet het niet zeker...
 
Volgens mij is dat inderdaad om de kracht te begrensen die het achterwiel op de motorzet, buiten het eigen draaien van de motor natuurlijk.
 
sc, zorgt er gewoon voor dat je je motorrem winder sterk word, nu ligt het eraan wat voorn veren erin zitten natuurlijk maargoed beetje kerel heeft dat niet nodig :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top