Motor en Motorrijden # 14

Status
Not open for further replies.
volgens mij ben jij de enige die zijn motor verkoopt voor zijn appartement;) maargoed die RSV Mille's zijn ook zeker heel vet :)

Zou hetzelfde doen hoor. Allemaal luxe goederen die motoren :P . In principe is het ook gekkigheid. Met beetje massol haal ik hem maart onder laken vandaan. Heeft ie half jaar stilgestaan :7
 
Ik weet niet wat jij doet, maar als ik 's avonds weg ga. Dan pak ik liever de auto waar ik de blower even goed aanslinger :P. Zie wel eens van die figuren op MF die helemaal anti-auto zijn, maar motorrijden blijft voor mij iets op een mooie lente/zomerdag hoor :P
 
voor mij ook.
voor de meeste ss rijders denk ik.
maar toch zal ik eigenlijk altijd wel een motor willen hebben :P
 
Ik weet niet wat jij doet, maar als ik 's avonds weg ga. Dan pak ik liever de auto waar ik de blower even goed aanslinger :P. Zie wel eens van die figuren op MF die helemaal anti-auto zijn, maar motorrijden blijft voor mij iets op een mooie lente/zomerdag hoor :P

idd!

Vandaag 200km door de eifel gecrosst, het is dat ik niks anders te doen had :rolleyes: VIES KOUD
 
Ik weet niet wat jij doet, maar als ik 's avonds weg ga. Dan pak ik liever de auto waar ik de blower even goed aanslinger :P. Zie wel eens van die figuren op MF die helemaal anti-auto zijn, maar motorrijden blijft voor mij iets op een mooie lente/zomerdag hoor :P

Ik rij er gewoon altijd op, ik heb geen auto, dan liever op de motor dan op de fiets.. Ik vind het tot nu toe echt nog niet koud op de motor, maar dan geef ik toe dat ik niet langer dan 30 min rij..

Jah, misschien ALS ik een auto had, dat het anders was geweest, maar ik heb nu eenmaal geen auto, daar heb ik bewust voor gekozen
 
Sportief rijden is nu idd niet echt te doen, maar ik vind het toch wel lekker rijden in deze periode.
Gewoon lekker wat tuffen en om je heen kijken, mooi stuur wegen zoeken en verkennen zodat ze met mooi weer hard en vies genomen kunnen worden..

+dat je in deze tijd ook wel veel kan leren op je motor, nu heb je vaker momentjes dan in de zomer en leer je daar beter mee om te gaan om zo tijdens de zomerse snelle ritten meer controle en vertrouwen te hebben.
 
Sportief rijden is nu idd niet echt te doen, maar ik vind het toch wel lekker rijden in deze periode.
Gewoon lekker wat tuffen en om je heen kijken, mooi stuur wegen zoeken en verkennen zodat ze met mooi weer hard en vies genomen kunnen worden..

+dat je in deze tijd ook wel veel kan leren op je motor, nu heb je vaker momentjes dan in de zomer en leer je daar beter mee om te gaan om zo tijdens de zomerse snelle ritten meer controle en vertrouwen te hebben.

Ik vind dat je nu heel goed leert, maar dat heeft misschien ook wel te maken met de tijd die ik nu rij. Ik rij nu sinds Juli, dus begin wat ervaring te krijgen... Straks overstap naar 600cc SS, dus dat is ook weer wennen..

Maargoed, Lennox, ook nu zou ik af en toe op zondagmiddag lekker een rondje maken, er zijn nog zat dagen dat het gewoon droog is...
 
Ik rag ook gewoon door op mn TL, als het maar droog is!
Maak alleen VEEEEL kilometers, in hoeverre kan een 1000cc vtwin Suzuki motor oud worden? Ik heb TL's voorbij zien komen met 130k op de klok 8)

Bij mij staan er inmiddels alweer 46.000 eerlijke kilometers op de klok..:W
 
Gewoon lekker rijden en niet op die km stand letten!!
Al lopen de kilomters snel op ze zal er geen probleem mee hebben.
20000km in bijv 20 jaar is ook niet goed natuurlijk, rust roest!!!

Mijn vorige 600cc SS bike heeft 100000 sportieve kilometers mee gemaakt zonder gezeik.
Daarna total loss gereden |(
 
Zijn er hier trouwens mensen die van die valblokken hebben gemonteerd? Zo ja, wat kost het? Heeft het echt nut gehad?
 
Ik weet niet, maar ik heb altijd het idee dat het ook averechts kan werken. Stel dat hij met een schuiver hard op zo'n valblok komt, dan krijg je frame daar ook een flinke tik. Als hij gewoon omvalt kan het ook een beste tik zijn die erop komt.

Vind het er ook niet uitzien trouwens :P . Dan maar een paar krassen erop als het misgaat :)
 
Ligt er inderdaad maar net aan hoe je valt. Stel dat de motor gaat schuiven en hij komt met zo'n valblok tegen de stoeprand aan, dan is je frame 9 van 10 x gewoon krom.

Laat je hem vallen oid, dan is het een uitkomst. Houd er wel rekening mee dat je waarschijnlijk een stukje uit de kap moet zagen wil hij mooi passen. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top