Motor en Motorrijden # 14

Status
Not open for further replies.
Tijd voor filmpjes,
Net effe sprintje gefilmd op m'n woon/werk motor.
Sprint is van 0 tot 100...
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=UvY70Pdrn1k"]YouTube - 0 tot 100 sprintje[/ame]
 
een maat van mij heeft een cbr600 uit 96 geloof ik..
hij had zelf geinformeerd en heeft zo te horen gekregen dat die ergens een plaatje tussen moest zetten.. en hij heeft dit zo laten keuren..
of er een vermogensuitdraai nodig was weet ik niet :) vandaar dat ik het even vraag..

Ja klopt.. Dan krijg je nieuwe spruitstukken (of alleen de plaatjes).. Daarbij zit er een vernauwing in de toelaat van benzine richting de cilinders, dus heb je minder vermogen..

Heb ik zelf ook voor mijn CB500, deze kitjes worden orgineel geleverd door Honda en mits geinstalleerd door een erkende motorzaak is dit dan genoeg!

Op uitdraai is voornamelijk voor motoren die dus niet van dit soort kitjes hebben.. Ik veel gevallen wordt de motor van begrenst op het gas...

@ Bertje: 0-100: 16,x seconden... BLAASCHT!
 
Toch kun je je motor wel een klein beetje zelf op 25kw zetten... Bestel bij je dealer de juiste spruitstuk rubbers, laat hem je kenteken + 1 of ander certificaat opsturen. Zet zelf die rubbers er in en krijg kenteken terug op 25kw :)

Kosten = 4 x 38 euri... Maargoed denk niet dat de dealer dat voor iedereen zo doet :+

edit... heb zo'n zin om te rijden... morgen weer regen :X
 
@ die dikke zx10 van hier boven... Zit een aardige glijschade aan de zijkant o zie ik dat verkeerd? Zonde :P
 
Wie was dat hier met zo'n blauw zwarte cbr 954?
Die vandaag bij de sligro was, ik zag je staan en je motor ook maar wtf joh

Zag ik het nou goed en had je de hele achterkant naar de klote? :o
 
Toch kun je je motor wel een klein beetje zelf op 25kw zetten... Bestel bij je dealer de juiste spruitstuk rubbers, laat hem je kenteken + 1 of ander certificaat opsturen. Zet zelf die rubbers er in en krijg kenteken terug op 25kw :)

Kosten = 4 x 38 euri... Maargoed denk niet dat de dealer dat voor iedereen zo doet :+

edit... heb zo'n zin om te rijden... morgen weer regen :X

Nee, dat doet een weldenkende dealer niet nee.. Dan moet je wel erg veel vertrouwen in je klant hebben. Een dealer zet zijn handtekening onder zo een formulier dat hij is omgebouwd. Als hij dit in de praktijk blijkt nooit te hebben gedaan heeft hij een probleem.
 
50M? De garage uitgerold en weer terug?

Gister was het hier prima weer voor de TL, vandaag harde windstoten en regen.. dat wordt weer met de tram naar mn werk x|
 
Ik heb vanmiddag nog ff gereden.. temperatuur was super, maar het waaide wel erg hard... Het is hier al de hele dag droog. :)

Dus ff lekker gereden en lekker open getrokken :W Voor zover dat opentrekken is @ 25 kw :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top