Motor en Motorrijden # 14

Status
Not open for further replies.
Ik heb gisteren nog even rond getuft. Ik vond het toch koud worden op me kin na een tijdje.

Rijd meestal maar een uurtje als ik alleen rijd, na een uur wordt het doelloos :X
 
Helmmuts is de oplossing tegen een koude kin :W Mijn helm is ook zo "luchtdoorlatend" als het maar kan door die lucht gaten aan de bovenkant :P, met helmmuts is het gelijk over :)

In de zomer juist weer ideaal als je een verfrissend windje door je helm heb :)
 
Wat ben je ongeveer kwijt als je je rijbewijs haalt voor 25kw?

Gemiddeld aantal lessen enzo?
Als je dan 2 jaar rijd, moet je dan weer opnieuw examen halen voor zware motor?

Als je 21+ haalt haal je meteen je zware rijbewijs ?
 
Wat ben je ongeveer kwijt als je je rijbewijs haalt voor 25kw?

Gemiddeld aantal lessen enzo?

Als je dan 2 jaar rijd, moet je dan weer opnieuw examen halen voor zware motor?
nee

Als je 21+ haalt haal je meteen je zware rijbewijs ?


ja

Rijlessen is wat lastig ik had dacht ik 6uur avb en wel veel avd omdat ik 2x gezakt ben.
 
Als jij op je 20e je 25 KW rijbewijs haalt, dan ben je tot je 22e volgens mij gewoon de lul hoor. Of je moet opnieuw afrijden.
 
Gewoon een mooie OP. Idee van Laurens was leuk met alle bikes van members, maar mijn computer trekt zo'n 1e pagina dan al niet meer :D . Wel leuk idee om het misschien in woorden neer te zetten:

Lennox: GSX-R600 (1997). Bijvoorbeeld.

Met inderdaad wat geciteerde regels rond motorrbw.
 
Is opzich geen slecht idee.. Krijg je een beetje MF idee :+ Maar over die info zoals 25kw enzo vind ik wel goed... Aangezien het zo vaak gevraagd wordt
 
ik stem ook voor :)

Wie was dat hier met zo'n blauw zwarte cbr 954?
Die vandaag bij de sligro was, ik zag je staan en je motor ook maar wtf joh

Zag ik het nou goed en had je de hele achterkant naar de klote? :o

dat zal jasper dan wel niet zijn geweest denk ik..
 
Ja, was ik idd :P

Seatcover en undertray worden gespoten, en de achterkap is mee voor de kleur.
Alleen kon ik het gister niet laten om te rijden, dus ff achterlicht vast getywrapped en wezen blazen :winner: je moet wat he...
 
hahaha ik schrok bijna :o
ik heb gister ook eindeelijjkkk weer 's stukkie gereden, nu is me motor weer opnieuw schoon gemacht :)
 
Ik ga gewoon nog op de bike naar mijn werk, vandaag wel door de regen terug.. Zo kut vind ik dat, je ziet al weinig, beslaat dat kutvizier ook nog de eerste 5 minuten :X
 
Helmmuts is de oplossing tegen een koude kin :W Mijn helm is ook zo "luchtdoorlatend" als het maar kan door die lucht gaten aan de bovenkant :P, met helmmuts is het gelijk over :)

In de zomer juist weer ideaal als je een verfrissend windje door je helm heb :)

Helm muts helpt een hoop inderdaad. Mijn helm heeft standaard ook al zon soort stof dingetje die ook al een hoop helpt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top