Motor en Motorrijden # 14

Status
Not open for further replies.
m'n vader heeft ze nu wel (iets te laat eigenlijk :P)
had 'm een paar maanden geleden een radiateur gescheelt
 
En wat heb jij er van anderen over gehoord?

Dat van dat frams krom had ik idd ook aan zitten denken

Ligt eraan hoe die gemonteerd wordt.. Je moet er niet zo 1 nemen die met een stang dwars door je frame gaat. Je moet ze gewoon monteren aan de bovense blokophang bouten. Kan er weinig fout gaan. Heb ik ook gedaan..
 
Ik heb ook op MF nog even gelezen.. Mits je de goede hebt schijnt de schade aan het frame nog wel mee te vallen.. Aan te raden voor omvallen van motor idd, bij een echte schuiver zal het wss niet super veel doen
 
Zijn er hier trouwens mensen die van die valblokken hebben gemonteerd? Zo ja, wat kost het? Heeft het echt nut gehad?

Ik heb blokkies gekocht laatst ja (nog niet erop gezet) Niet omdat het zo goed helpt of iets... want schuifschade krijg je toch wel als je op je gier gaat... maar op die plek waar ze bij mij komen te zitten is standaard best een grote lege ruimte, die blokjes breken dat een beetje :) vandaar.
 
Net ff bij een vriend van me langs geweest.. Heb nu een garagebox voor 15 euro per maand waar ik mijn GSX neer kan zetten.. De CB500 kan in de kelder in de flat, met de GSX lukt dat niet :(... Maargoed, dan maar iets minder biertje drinken zodat ik de motor ergens kan stallen.. 3 minuten fietsafstand, dat wordt leuk in het pak op de fiets :D..

Ook nog ff verder vragen hier in de buurt, maar daar zal ook wel geen plek zijn :(.. Wil het liefst in één van de garageboxen voor mijn huis (flat), maar een garagebox huren kost 33 euro per maand + er is een wachtlijst
 
Kijk of je erachter kan komen wie de huurders zijn, misschien kan je voor een maandelijkse donatie wel delen met iemand. :)
 
Motor en een auto is altijd lastig. Zulke boxen zijn meestal niet zo ruim. En als het past heb je nog een probleem. Motor staat dan logischerwijs achterin, moet je elke keer vragen of die auto aan de kant kan...
 
Kijk of je erachter kan komen wie de huurders zijn, misschien kan je voor een maandelijkse donatie wel delen met iemand. :)

Idd, dat is wat nu dus bij die vriend van me doe, maar wil het eigenlijk voor mijn flat.. Denk dat ik ff wat briefjes uitprint die ik op al die deuren hang, kijken of ik er nog een reactie op krijg.. Weet zo dat er wel een aantal mensen zijn die hem voor opslag gebruiken en hem maar half vol hebben, maar of ze mij met de motor er bij in willen hebben is natuurlijk nog de vraag
 
straks reageert 1 of andere klootviool, die parkeert zijn motor daar en de volgende dag zijn beide motoren weg....
 
Dat zou inderdaad zo maar kunnen gebeuren in die tokkie buurt van je:D

Wil Oscar of Maarten geen box delen dan? Maarten heeft toch ook zoveel shit?


Edit// onee, dat was het punt niet
 
straks reageert 1 of andere klootviool, die parkeert zijn motor daar en de volgende dag zijn beide motoren weg....

Ik wil hem sowieso met een ketting aan de muur hebben... En anders, sjah, dan heb ik een probleem.. Dan is hij weg, hopen op verzekeringscenten :+

Maar wat je zegt daar heb ik ook al over nagedacht, denk ook dat ik er neer zet dat ik dringend een garagebox nodig hebben voor opslag van objecten oid :+
 
Net eindelijk m'n monozit opgehaalt bij goedhart,
thuis aangekomen blijkt die niet te passen :o :(
beetje jammer :P
ow en jasper, ik denk niet dat het de moeite waard is om naar goedhart te gaan voor die kortingen. Het is meer voor kleding wat amper in 2007 verkocht is enzo
 
1700 kostte die nieuwe pomp. De rest was pakkingen en uurloon. Bij een erkende Opel dealer. Ga nu kijken bij een beunhaas + sloop..

Gast... 1700 euro voor een pomp ?
Ik durf er m'n hand voor in het vuur te steken dat ik die goedkoper kan regelen :X Sinds een paar maandjes werk ik in de automaterialen nou, bijna alles is wel te koop. Eventueel heb ik nog wel een paar goede adresjes voor je van monteurs die bijbeunen buiten werktijd, ik denk dat je voor 500 euro klaar kan zijn... max !

Net eindelijk m'n monozit opgehaalt bij goedhart,
thuis aangekomen blijkt die niet te passen :o :(
beetje jammer :P
ow en jasper, ik denk niet dat het de moeite waard is om naar goedhart te gaan voor die kortingen. Het is meer voor kleding wat amper in 2007 verkocht is enzo

Shit :( ik dacht nog ff relaxed 20% korting te krijgen op m'n uitlaatsteun ofzo :P
Ik zie het wel...
 
@ Siroj: Als jij aan mijn deur een briefje zou hangen met ik wil "objecten" in je garage stallen... Dan denk ik om de een of andere reden steeds aan gestolen goederen en zou ik zeker niet de moeite doen voor je op te bellen ;)

Mss kan je samen met nog een motard uit de buurt iets huren...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top