This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en Motorrijden # 14

Status
Not open for further replies.
Hehe, sorry Sander. Kan niet op je wachten. ;p

Kan het nu goed gebruiken als buffer voor kosten appartement.
 
Ja, was ik idd

Seatcover en undertray worden gespoten, en de achterkap is mee voor de kleur.
Alleen kon ik het gister niet laten om te rijden, dus ff achterlicht vast getywrapped en wezen blazen :winner: je moet wat he...

ooooh schrok al
nja kon zijn dat je ook ging wheelien en het ging fout ofzo..
nee maar dan isgooee
 
Heel misschien moet m'n Buell er ook uit.. Brandstofpomp in m'n auto is kapot.. Gaat totaal €3.600 kosten.. En ik ga binnenkort ook een eigen huisje krijgen.. Dus kan het geld wel gebruiken.. Maar motor eruit is toch wel het laatste wat ik zou doen...
 
Ik zou de motor ook niet graag weg doen, maar zou best kunnen dat hij over 1,5 jaar weer pleite is ivm doorstuderen
 

3600 voor een brandstofpomp? Is je hele blok in puin gedraaid ofzo dan?
 
Kan je beter voor 600 euro een gare peugot 106 halen ofzo :+ Best zonde als je je Buell nu al weg zou moeten doen..
 
zonde dat je hem moet verkopen vanwegen appartement... wel heel vet ding


Thanks, als je het tegen mij had.


Grovert, hij gaat ook alleen maar in de verkoop uit voorzorg. Mocht ik het geld niet nodig hebben, spendeer ik het aan een RSV Mille '01/'02.
 
Ik zit nu ook te kijken naar RSV's...voor 4000 euro heb je een 99/00 model... heb ik liever een RSV voor 4000 dan een SV650 voor 4500
 
Als eerste motor is een SV toch net iets makkelijker dan een RSV Maar ze zijn idd pakken mooier!!
 
Thanks, als je het tegen mij had.


Grovert, hij gaat ook alleen maar in de verkoop uit voorzorg. Mocht ik het geld niet nodig hebben, spendeer ik het aan een RSV Mille '01/'02.

volgens mij ben jij de enige die zijn motor verkoopt voor zijn appartement maargoed die RSV Mille's zijn ook zeker heel vet
 
Grovert, hij gaat ook alleen maar in de verkoop uit voorzorg. Mocht ik het geld niet nodig hebben, spendeer ik het aan een RSV Mille '01/'02.

Geef je geen ongelijk..
Maar ik denk dat ik zelf mijn motortje niet meer wil missen. Heb er te veel plezier van.

Al moet ik wel zeggen dat ik een RSV toch ook wel iets gaver vindt

Ik kan nu trouwens aan een rempomp + reservoir komen van een TL1000. Is deze goed te gebruiken op de remmerij van een GSXF600??
 
Status
Not open for further replies.