This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en Motorrijden #13

Status
Not open for further replies.
Ik zit hem alleen te knijpen met fitnissen nu. Stel dat je serieus wat gaat groeien, dan zit ik straks weer met een pak dat ik net 5x heb gedragen . Duur geintje anders.
 
Ik zit hem alleen te knijpen met fitnissen nu. Stel dat je serieus wat gaat groeien, dan zit ik straks weer met een pak dat ik net 5x heb gedragen . Duur geintje anders.

En ik maar fitnessen om ervoor te zorgen dat ik geen groter pak moet kopen ...

Laatste keer dat ik mijn pak aan heb gehad, zat het me toch net wat te strak
 
Ik zit hem alleen te knijpen met fitnissen nu. Stel dat je serieus wat gaat groeien, dan zit ik straks weer met een pak dat ik net 5x heb gedragen . Duur geintje anders.

Pak wordt nog groter hoor. Zeker als je het nog niet zo vaak aan hebt geedragen. Don't worry.
 
Ik zit hem alleen te knijpen met fitnissen nu. Stel dat je serieus wat gaat groeien, dan zit ik straks weer met een pak dat ik net 5x heb gedragen . Duur geintje anders.

Mijn pak zat eerst best strak op m'n rug... na een tijdje ging dit lubberen (doet het altijd) toen paste mijn backprotector er onder *jeej* en die drukt zich zelf gewoon door zeg maar

Als ik nu rijd zonder backprotector, dan is m'n pak daar echt te groot.

Maak je dus niet zo druk om je spiermassa die je geleidelijk aan (eventueel:+) zou opbouwen, voor je pak hoef je het niet te laten iig. Alleen naden geven niet mee (oksels etc dus)
 
Puma's op de vorige pagina passen wel mooi bij je Duc, Maitre. Zie ik nu ook een Duc logo zitten nog?

Is ook van de nieuwe Ducati collectie. In combi met de Arai helm die er moet komen, wordt het wel een geheel wat denk ik wel goed bij m'n duc past

 


Die heb ik

Ik heb bijna dezelfde, maar dan wat goedkoper en pieploos



Baal er alleen van dat het binnenzooltje los zit, binnenkort maar ff wat inlegzooltjes kopen

Over dat opvallen van die laarzen, is ook maar relatief.. Als jij rode laarzen aanhebt met een rood pak valt het best wel mee eigenlijk
 
Ik hou het op een "neutraal" pak, m'n broek is zwart, m'n jas ook (met wat donkerblauw) dus ik ga er geen rode laarzen onder doen
 
Beter koop je er dan zo 1 die ik heb.. Oogt wat sportiever..

Post is een foto'tje.. weet het verschil niet precies...

Ik vind het wel een mooi kontje zo eigenlijk... Bike is wel een beetje vierkant enzo, en zo hoef ik geen ander achterlicht

maar ben benieuwd hoe die van jou er uit ziet

en hoe heet dat merk waar die van is?
 
Even snel een vraagje, wat vinden jullie van de rs125?? ik moet mijn rijbewijs nog halen, maar zit alwel te kijken voor een leuke starters motor, niet te duur in aankoop ofzo..
 
Het rijd wel leuk, maar het is wel echt nog een soort van brommer... Plus het is tweetakt. Niet dat dit per definitie slechter is, maar vergt wel wat meer onderhoud/voorzichtigheid..

Ik zou gwn voor een wat oudere en zwaardere 4takt ss kijken en die dan begrenzen... Maar keuze is aan jou
 
ja daar zat ik ook al naar te kijken, maja wil wel een beetje een sportieve motor, maja wat voor 1 zou dan goed zijn??
 
Geweldig zo'n rs125, VOOR ERBIJ!!

Het is een super strak sturend fietsje dat zeker.
Maar wil je er sportief mee rijden is dat nog niet zo simpel.
De powerband is zo ongelooflijk klein, je moet echt precies goed zitten want anders heb je gewoon totaal geen power meer.

Verder is het mega fun!!
Wat ik ook een leuk nadeel vond van deze machine is dat je geen tussen weg hebt.
Je staat of stil of je gaat volgas, zit niks tussen.
 
ja dat dacht ik of een r1 ofzo... ook altijd leuk voor op je 18 je eerste rondje mee te maken... omg
 
Status
Not open for further replies.