Motor en Motorrijden #13

Status
Not open for further replies.
En een Buell ofcourse! :z

Buell, tja.
Aan de ene kant :love:
Aan de andere kant :mad:


Heb 2 jaar geleden samen met m'n stuntmaatje een middag Buell gereden want ik zag zo'n Buell wel zitten.
Jeetje wat is me dat tegen gevallen!!!
Ja het stuurt erg scherp, maar niet zoveel beter als een willekeurige ss fiets.
Ja je hebt echt bergen koppel, lekker constant zwevend voorwiel bij het de bocht uitkomen.
Ja de remmen aren super, dit was echt een topper.

Als ik het zo type denk ik weer wat zijk ik toch, lees eens terug alles waar het bij een stuurfiets om gaat heeft de beull!!!
Maar ergens miste ik zoveel emotie, ik weet niet maar het totaal plaatje viel me zo tegen.
Het rijden op de Buell deed me niks, het was bijna saai:X
Echt ik dacht de Buell is voor mij DE fiets, maar het bleek voor mij DE fiets die het NIET moet worden te zijn.
 
Wat krijg je als je een VFR 750 blok op een kruiwagen maakt en vervolgens een enkelzijdige achterbrug met een autoband daar weer aan vast?? Juist een hoop lol en rook.. En ja, ik sta achter het stuur :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=j4YIp3SrcCQ"]YouTube - Oud en Nieuw 2008[/ame]
 
Hing dr nog niet genoeg rook bij jullie ofzo :P
In zoetermeer stond er geen zuchtje wind, en alle rook bleef hangen... je zag geen reet meer.
 
Hing dr nog niet genoeg rook bij jullie ofzo :P
In zoetermeer stond er geen zuchtje wind, en alle rook bleef hangen... je zag geen reet meer.

Zeg maar gerust mist :P

Kon me eigen voeten geneens meer zien, en ik heb ze nog wel!

Had je vorig jaar niet ook al zon grapje uitgehaald enrico?
 
Is hetzelfde blok als vorig jaar alleen nu met een achterbrug eraan.. En nee is niet kapot. Kan ook niet want het is Honda.. Blok is in puike conditie.. Uitlaatjes werden zo warm dat ze bijna vloeibaar werden :P
 
137193.jpg


Cadeautje gekregen van m'n gf voor nieuwjaar :) Plots ga ik nog meer van haar houden :D
 
Vandaag kwam ik op me werk cross demper tegen van een 450. Dacht dat gaat vast passen dus haalde eerst de tita voorbocht eraf die was al lekker gekleurd8)
bochtwr.jpg


En filmpje van dempert, was eigelijks opzoek naar wat anders maar nog niets tegengekomen:X of allemaal gruwelijk duur of het is erg lelijk.. dus maybe toch maar HGS bestellen incl. voorbocht.. omdat het anders niet past:(

Klappert wel aardig in de schuur:P


Binnekort maar beter filmpje fixen..
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top