Motor en Motorrijden #13

Status
Not open for further replies.
Pak is gewoon troep.. De stiksels zijn slecht gestikt en met goedkoop garen denk ik. Het laat gewoon los allemaal, verder zit het pak wel gewoon goed en lekker... Nu maar kijken wat ze er mee willen doen en hoe ik het verder ga oplossen...

Welk merk pak was dat?
 
208465_150_GEL_08.JPG


Dit pak heb ik op het oog. 200 euro maar bij de motozoom. Merk probiker zegt niemand wat maar schijnt best goede kwaliteit te zijn. Zit nog wel steeds een beetje te twijfelen tussen 1 of 2 delig...
Probiker maakt best mooie pakjes, kwaliteit geen idee.
Maar, koop geen pak zonder het gepast te hebben.
We hebben allemaal een net effe anders lijf en het ene merk kan super zitten en het andere merk kan bagger zijn terwijl het bij een ander juist totaal andersom kan zijn.

2 delig is voor straat gebruik 100x fijner, veel meer gebruikers gemak!!
 
Let er wel ff op dat een motorpak NIEt aan goedkeuringseisen moet voldoen.. Er zit waarschijnlijk geen of heel weinig bescherming in zo een pak..
 
Doen we hier ook aan knee slider mode?
Ik wil altijd leuke sliders hebben, rij nu met deze rond,





Trouwens goeie kwaliteit die van wiz, knoer hard en behoolijk dik.
Heb er de hele zomer mee gereden en ze kunnen nog wel een paar ritjes hebben.
Ga dit jaar voor sliders met titanium denk ik, disign weet ik nog niet.
 
Ja passen moet ik zeker met mijn 1.96 heb ik niet de makkelijkste maten.

Hier 2km verderop zit een motozoom winkel dus daar ga ik dan wel ff langs. Maar eerst ff naar de motorbeurs maybe kom ik daar wel wat leukers tegen.
 
Welk merk pak was dat?

Grand Canyon, ze hebben zelf inmiddels deze pakken al uit het assortiment gehaald :X

Een goede tip btw is om gewoon te gaan handelen, het valt me hier op dat veel motorzaken dat niet eens vreemd vinden.. Heb zo laarzen van 179 meegenomen voor 150 euro, door alleen te zeggen dat ik ze voor die prijs wel wou hebben (en na veel scheve gezichten :winner:)
 
Alpinestar pak voor 550 , laarzen voor 230. De beurs is leuk, als je precies weet wat je wilt. Er hangt wel veel zooi tussen wat ook echt niks is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top