Motor en Motorrijden #13

Status
Not open for further replies.
Ey Enrico, past dat dan van een pc35? die heeft toch wel een heel ander kontje dan pc25 / pc31... Ik vind m wel super vet :~

Wat heeft ie jou gekost? Want wil er niet te veel aan uitgeven :+
 
Nou misschien zie ik je nog wel is hier rijden Mark, zou leuk zijn ;).

Gaan er hier nog mensen naar de motorbeurs eigenlijk? Ik wil er zeker weten naartoe dit jaar :).

Is het handig daar misschien voor spullen te kijken? pak heb ik, maar moet voor de rest gaan kijken.
 
Als ik met de motor kan ga ik wel ff kijken :) Miss kunnen we soort sf goes to motorbeurs meeting van maken :P

Ja voor kleding kun je zeker gaan kijken, veel spul altijd... Verder vind ik het niet eens zo heel bijzonder de motorbeurs... maar toch ga ik er altijd heen :+

Jasper ga jij ook?
 
Als het droog is en niet te koud :W Zit elke dag weer te hopen dat het wat warmer is en droog :P

Kan niet wachten..

Vette cbr600f streetfighter :P:
attachment.php
 
pfff ik vind MV en ducati kontjes zo cliche he op fighters... zat al te kijken voor een ander kontje voor me cbr die de lijnen niet te veel zou verneuken.. maar kan nog niks vinden.
 
Weet iemand misschien hoeveel het ongeveer scheeld als ik nu bv een cbr van 7000 koop, of over een paar maand in mei...


Ze zeggen dat de motors in de winter goedkoper zijn. Vandaar.
 
Ey Enrico, past dat dan van een pc35? die heeft toch wel een heel ander kontje dan pc25 / pc31... Ik vind m wel super vet :~

Wat heeft ie jou gekost? Want wil er niet te veel aan uitgeven :+

PC31 bedoelde ik.. 100 eurie of zo geloof ik.. Ongespoten natuurlijk.

Kleding op de beurs is ruk! of je moet gewend zijn om op een markt in Marokko te staan en geen garantie willen..
 
Ik ben van mening dat het per saldo weinig uitmaakt. Als je hem nu koopt is hij weer wat ouder in de zomer. Verder is aanbod ook lager nu.

En in de zomer zijn er ook nog genoeg leuke koopjes hoor :)
 
Zo kijk deze cbr dan... wel nice opzich, alleen is het niet echt meer een cbr :X

CBRNEW6.jpg


En idd ik koop ook liever kleding gewoon bij de dealer ofzo... Maar als je nog handschoenen wilt ofzo.. Zulk soort dingen kun je best op de beurs kopen :)
 
Kleding op de beurs is ruk! of je moet gewend zijn om op een markt in Marokko te staan en geen garantie willen..

Ben ik niet helemaal met je eens..
Vorig jaar een pak gekocht op de beurs, ben daar super geholpen, kerel nam ook echt netjes de tijd om me te helpen en kreeg ook netjes garantie. Ben 1x met mijn pak terug gemoeten en dat was allemaal netjes opgelost! Maar het zal er idd niet altijd even goed zijn..
 
vertigowhite.jpg


Deze pantoffels heb ik vorig jaar op de motorbeurs gekocht. Heb ze alleen nog nooit gebruikt :x

208465_150_GEL_08.JPG


Dit pak heb ik op het oog. 200 euro maar bij de motozoom. Merk probiker zegt niemand wat maar schijnt best goede kwaliteit te zijn. Zit nog wel steeds een beetje te twijfelen tussen 1 of 2 delig...

Nu nog een motor kiezen... Budget a 3000/3500 euro. Zit te denken een sv650s of een yamaha yzf600r thundercat. Liefst een supermoto maar de leukere zijn nog zo duur. :rolleyes:
 
Mijn pak is wederom kapot.. Goedkoop=duurkoop, nu sparen voor duurkoop dus :P..

Kijken of ze me mijn geld nog terug willen doen
 
haha, ja ik heb gelijk goed gekocht! toch wel belangrijk vind ik, en moet er mooi uitzien!


Ik moet alleen mijn poten even flink trainen, want de broek zit heel ietsie pietsje te ruim.. niet hinderlijk, maar toch.
 
Pak is gewoon troep.. De stiksels zijn slecht gestikt en met goedkoop garen denk ik. Het laat gewoon los allemaal, verder zit het pak wel gewoon goed en lekker... Nu maar kijken wat ze er mee willen doen en hoe ik het verder ga oplossen...
 
Zo kijk deze cbr dan... wel nice opzich, alleen is het niet echt meer een cbr :X

CBRNEW6.jpg


En idd ik koop ook liever kleding gewoon bij de dealer ofzo... Maar als je nog handschoenen wilt ofzo.. Zulk soort dingen kun je best op de beurs kopen :)

Das geen cbr, dat is een r1 met honda stickers erop:eek:
 
Als ik met de motor kan ga ik wel ff kijken :) Miss kunnen we soort sf goes to motorbeurs meeting van maken :P

Ja voor kleding kun je zeker gaan kijken, veel spul altijd... Verder vind ik het niet eens zo heel bijzonder de motorbeurs... maar toch ga ik er altijd heen :+

Jasper ga jij ook?

Uiteraard :P
Bel tegen die tijd maar ff, miss lache om met paar man te gaan.

DSCF1321.jpg


Vanmiddag met het winterzonnetje nog ff gestuurd. Van mij mag het weer april worden!

Ik heb ook A'stars suit, SMX laarzen en GP Plus handschoenen. Enkel mijn helm is aan vervanging toe. Ik ben ook zoek naar een scherpe prijs voor een Arai RX7 of een Shoei XR1000 in het zwart.

Let the new season begin! 8)

Nogal prijsverschil tussen rx7 en een xr1000. De vergelijkbare circuithelm van shoei is trouwens de xpirit, maar wil je zo graag een circuithelm dan ? :P een ''normale'' arai chaser/viper of een shoei xr1000 zijn gewoon goede helmen. (nog meer draagcomfort ook :) vergelijk maar eens een rx7 met een chaser)

Trouwens spot ik een vork met radiale remklauwophanging @ jouw TL1000.
Dat is niet standaard toch ? of wel
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top