Ik zit hem alleen te knijpen met fitnissen nu. Stel dat je serieus wat gaat groeien, dan zit ik straks weer met een pak dat ik net 5x heb gedragen . Duur geintje anders.
Ik zit hem alleen te knijpen met fitnissen nu. Stel dat je serieus wat gaat groeien, dan zit ik straks weer met een pak dat ik net 5x heb gedragen . Duur geintje anders.
Ik zit hem alleen te knijpen met fitnissen nu. Stel dat je serieus wat gaat groeien, dan zit ik straks weer met een pak dat ik net 5x heb gedragen . Duur geintje anders.
Ik zit hem alleen te knijpen met fitnissen nu. Stel dat je serieus wat gaat groeien, dan zit ik straks weer met een pak dat ik net 5x heb gedragen . Duur geintje anders.
Mijn pak zat eerst best strak op m'n rug... na een tijdje ging dit lubberen (doet het altijd) toen paste mijn backprotector er onder *jeej* en die drukt zich zelf gewoon door zeg maar
Als ik nu rijd zonder backprotector, dan is m'n pak daar echt te groot.
Maak je dus niet zo druk om je spiermassa die je geleidelijk aan (eventueel:+) zou opbouwen, voor je pak hoef je het niet te laten iig. Alleen naden geven niet mee (oksels etc dus)
Binnenkort even nieuwe gear kopen voor het nieuwe seizoen, waaronder nieuwe laarzen. Mensen nog ervaringen met Puma laarzen? Ik ga normaal gesproken voor deze:
Even snel een vraagje, wat vinden jullie van de rs125?? ik moet mijn rijbewijs nog halen, maar zit alwel te kijken voor een leuke starters motor, niet te duur in aankoop ofzo..
Het rijd wel leuk, maar het is wel echt nog een soort van brommer... Plus het is tweetakt. Niet dat dit per definitie slechter is, maar vergt wel wat meer onderhoud/voorzichtigheid..
Ik zou gwn voor een wat oudere en zwaardere 4takt ss kijken en die dan begrenzen... Maar keuze is aan jou
Het is een super strak sturend fietsje dat zeker.
Maar wil je er sportief mee rijden is dat nog niet zo simpel.
De powerband is zo ongelooflijk klein, je moet echt precies goed zitten want anders heb je gewoon totaal geen power meer.
Verder is het mega fun!!
Wat ik ook een leuk nadeel vond van deze machine is dat je geen tussen weg hebt.
Je staat of stil of je gaat volgas, zit niks tussen.